Avatar billede mindcrawler Nybegynder
22. januar 2006 - 18:35 Der er 6 kommentarer

Stik og kabler

Hey

Nu hvor der er kommet de SATA stik til de nye SATA harddiske er der eller vil der så komme noget lignende til de optiske drev som dvd og cd-rom?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. januar 2006 - 19:10 #1
Enkelte optiske drev kan allerede køre på s-ata tilslutninger, så mon ikke alle drev ender der.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. januar 2006 - 19:12 #2
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. januar 2006 - 19:14 #3
Det foregående link var ikke til megen hjælp, så her kommer et nyt: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=750674
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. januar 2006 - 23:14 #4
Det er ikke alle SATA kontrollere der p.t. kan håndtere CD/DVD, men som allerede skrevet, så kommer det nok også en dag.
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
28. januar 2006 - 12:49 #5
Nice nok. Det er lækkert at de invendige kabler bliver mindre. Det er lidt nemmere at komme til med små kabler. Takker for svaret.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. januar 2006 - 13:24 #6
==> mindcrawler Hvis du mener spørgsmålet er uddybet nok er det på tide at lukke og slukke efter dig.