Avatar billede mr_young Nybegynder
22. januar 2006 - 17:26 Der er 8 kommentarer

Skype via Bluetooth

Hej,

Er der nogle der har hørt om en usb addapter som gør det muligt at bruge sit bluetooth headset til at benytte Skype.

Hvis der skulle være nogle der kender sådan et produkt, ved i så hvor de kan anskaffes samt om der er nogle der har erfaringer med dette produkt.?
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2006 - 18:29 #1
ja jeg bruger et fra plantronic,.. der både virker til mobil, fastnet og skype (skifter ved klik)..

Har købt en pakke til 2500, men du kan godt nøjes med et headset hvis du kun skal bruge det til skype..

Good luck..
Avatar billede double-g Juniormester
22. januar 2006 - 20:35 #2
Den USB adaptor hedder en Bluetooth Dongle

Jeg bruger selv den her

http://www.prcdata.dk/ProduktLinkFrame.asp?id=62&produktId=45546710

Der medfølger software så den kan kommunikere med et bluetooth headset.

Hvis dine USB porte sidder bagpå din computer, så vil jeg dog anbefale at du bruger et forlængerkabel så du kan anbringe din Bluetooth dongle så der er fri luft mellem headset og dongle, da headset'et som regel ikke sender med særlig stor effekt.
Avatar billede abratus Nybegynder
28. januar 2006 - 22:47 #3
Hej derude
Jeg har lige købt et logitech mobile traveller headset,jeg har fået forbindelse med min pc og oprettet en Audio gateway.
Jeg kan nu høre musik fra min pc på mit headset.
Men jeg kan ikke få gang i mikrofonen,og jeg kan heller ikke få Skype til at bruge mit Headset,,,,, er der nogen som kan hjælpe.
Avatar billede double-g Juniormester
28. januar 2006 - 23:13 #4
Kan du vælge at skype skal anvende dit headset under

- indstillinger
- lydenheder
- lyd ind / lyd ud

??
Avatar billede abratus Nybegynder
29. januar 2006 - 11:03 #5
Fedt nok
double-g det var lige præcis hvad der var galt.
Pludselig virker Skype og alt det andet perfekt.
Tusinde tak,,,,,, Hvordan giver jeg point til dig for hjælpen ???
Avatar billede double-g Juniormester
29. januar 2006 - 11:17 #6
Jeg lægger lige et svar, så skal du bare markere feltet med "double-g" og klikke på points knappen.

:-)
Avatar billede abratus Nybegynder
29. januar 2006 - 22:19 #7
Mistænkeligt jeg har ikke nogen point knap ??? kan det være fordi det ikke er mig som har oprettet tråden.
Avatar billede double-g Juniormester
29. januar 2006 - 22:35 #8
Åh, det havde jeg lige overset. Men det er naturligvis derfor.