Avatar billede vertu Nybegynder
22. januar 2006 - 11:25 Der er 14 kommentarer

Ingen startup her til morgen!

Her til morgen da jeg ville starte min computer, da kørte den bios test uden problemer, men da windows skulle starte skete der ikke noget. Jeg har nu prøvet at boote fra XP cd, men den fryser allerede ved "undersøger systemet". Hvad er det der er gået i stykker? Det kan vel nærmest være alt muligt?
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. januar 2006 - 11:28 #1
Tryk F8 under opstart, vælg fejlsikret, og se om ikke den kan der.
Avatar billede vertu Nybegynder
22. januar 2006 - 11:47 #2
Ja, det har jeg nu prøvet, og der sker bare ikke noget, når man vil vælge en opstartsprofil: man trykker på enter, og der sker ikke noget. F8 prompten kommer dog op, så man kan se listen, men man kan som beskrevet ikke vælge noget alligevel.
Avatar billede huset Praktikant
22. januar 2006 - 12:24 #3
Prøv at clear CMOS ved at fjerne batteriet et stykketid eller med jumper
Avatar billede huset Praktikant
22. januar 2006 - 12:25 #4
Avatar billede vertu Nybegynder
22. januar 2006 - 17:16 #5
Jeg de var lukkede. Hvordan gør man det? Mange af dem er jo ikke besvaret, og jeg kan ikke acceptere mine egne svar. Jeg prøver CMOS og vender tilbage.
22. januar 2006 - 17:39 #6
Avatar billede vertu Nybegynder
22. januar 2006 - 17:40 #7
Ja, jeg ledte efter FAQ'en, men kunne ikke finde den. Og skal vi så komme videre med det her spørgsmål.
Avatar billede vertu Nybegynder
22. januar 2006 - 17:42 #8
Der egentlig ikke noget jeg ikke vidste. Problemet er jo, at der ikke er kommet svar på spørgsmålene. Hvordan kan jeg så lukke det?
22. januar 2006 - 19:34 #9
... så svar (med kommentar) tilbage at du foreløbig ikke har kunnet bruge det skrevne (hvis det er det du mener?)...

eller

http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point ->
"En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points."
22. januar 2006 - 19:35 #10
Har du prøvet som i [22/01-2006 12:24:41] ?
Avatar billede huset Praktikant
22. januar 2006 - 19:40 #11
Kommentar: dr1

Du er modig alt taget i betragtning dr1 :D
Avatar billede vertu Nybegynder
23. januar 2006 - 00:43 #12
Hey, lad os lade den diskution ligge, og oprette en speciel tråd til det, hvis det er nødvendigt. Andre forslag?
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:58 #13
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede vertu Nybegynder
17. april 2006 - 01:33 #14
Det var egentlig en kammerats computer det drejede sig om, og jeg huser ikke præcis hvad det drejede sig om. Tror det endte med, at han skiftede nogle RAM eller sådan noget.