Avatar billede pkpedersen Nybegynder
21. januar 2006 - 22:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forslag til design på hjemmeside

Hejsa.

Jeg har et website på følgende adresse www.discotheque-sgld.dk

Jeg har et mindre problem med hvordan designet skal se ud, det skulle gerne se proffesionelt ud, og det gør det ikke lige nu.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at klare dette.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
21. januar 2006 - 22:33 #1
Hvis du smider penge i det, kan jeg designe et rigtig flot og stilrent design til diskoteket.

Smid en mail på Rasmus(at)Ultraz.dk
Avatar billede krellex Nybegynder
21. januar 2006 - 22:54 #2
Hej pkPedersen.
Der flere ting du skal gøre dig klar før du kan begynde et design af en webside.
1: Hvilket formål ska den tjene? eks. oplysninger, billeder osv.
2: Designet er Discotheque-SGLD... derfor skal der være symetri i det du har på web og
  det du har i den "virkelige verden".
Tekniske sprgs:
3: Hvorledes skal man navigere på hjemmesiden? (der findes i dag et hav af hjemmesider
  hvor der er alt for meget lir i navigeringen, hvilket gør at det er uoverskueligt)
  Er det en navigationsbar i højre side, top bar, middel bar osv

4: Skal der post og get metoder og hvordan skal disse konfigureres.

Generelt er det vigtigt overvejer hvad der skal være og hvordan det skal være.
Rule of thumb: Gør det ikke noget, skal det ikke være der....

Prøv at tegne hjemmesiden på papir, med forskellige konfigurations forslag.
Det plejer at sætte gang i tankerne. :-)

Håber det kan hjælpe dig med at komme igang.
Avatar billede splyfof Nybegynder
21. januar 2006 - 23:18 #3
Det er som om det klumper sig lidt sammen på midten.
Jeg ville strække logoet ud så det fyldte hele sidens bredde.
Er det et pift at cowboystemning jeg kan fornemme?
I så fald kunne man godt køre lidt mere saloonlook ind over.
Træbaggrunden er god, men må gerne være mere brun (træfarvet)i det (måske med nogle "wanted" plakater indlagt som vandmærke")
Og en god cowboy skrifttype ville også være fed.
Overvej om menuerne ville være bedre at have placeret ude til venstre.
Det er godt med kontaktinfo nederst på siden. Behold det.
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
21. januar 2006 - 23:29 #4
Skofus...

Logoet kan ikke strækkes ud til hele sidens brede.
Ja, der er et pift af cowboystemming over dette site, Vi tager ud til og laver DJ-musik, med Countrymusik, og 60,70,80,90musik lidt op to date musik også det er vores stil.

Saloonlook, må jeg se om jeg kan finde noget på nettet som kan bruges
Cowboy skrifttype har jeg ikke fundet endnu.
Avatar billede splyfof Nybegynder
22. januar 2006 - 01:17 #5
Hej pkpedersen
Har sendt dig en mail med en ide.
Er sendt til mail adressen fra din hjemmeside.
Håber at den virker.
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
22. januar 2006 - 03:03 #6
Skufus.....

Jeg fik ikke din mail. der er problemer, send mailen til den nye mailadresse på min hjemmeside. ?
Avatar billede weblex Nybegynder
22. januar 2006 - 09:24 #7
Mon ikke noget i denne stil ville være perfekt:

http://www.templatemonster.com/website-templates/4593.html

Jeg kan lave noget lignede (dog uden flash) men jeg vil have betaling for det. Kontakt mig her hvis du er interesseret:

godgrafik at godgrafik dot dk

Hvis du vil se tidligere arbejde, kan du kigge her:

www.godgrafik.dk
Avatar billede splyfof Nybegynder
22. januar 2006 - 09:45 #8
Ok prøver igen
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
26. marts 2006 - 18:50 #9
Skofus lig lige et svar så du kan få dine point.