Avatar billede sponsorship Nybegynder
21. januar 2006 - 17:30 Der er 9 kommentarer

Vi søger en Freelance/distance web designer / web master

Kan du hjælpe os med at lave de grafiske dele til vores site i forbindelse med nye kampagner og tiltag?
Kan du lave nogle stærke Banner designs, HTML mails, Landing Pages og andet marketings designs? Så skal du sende et svar NU ! Vi står nemlig og skal have sat en række marketingsprojekter igang og skal har brug for din hjælp. Du få alle muligheder for at få prøvet dine idéer af og vil skulle lave rigtig meget online materiale til vores store marketingskampagner, konkurrencer og IT-Sponsorater.

Lad os høre fra dig hurtigst muligt.

NB: Se mere på www.elibitum.dk under  ledige stillinger
Avatar billede e_w Nybegynder
21. januar 2006 - 17:44 #1
tja.. har da skrevet til jer mange gange.... :D men i skriver ikke rigtig tilbage.. udover 2 gange, om hvad for en opgave man kan være intersseret i.. også svarer i ikke rigtig tilbage efter det.. :S
Avatar billede skovge Novice
22. januar 2006 - 15:21 #2
e w>>  Ja, den beskrivelse kan jeg kun tilslutte mig - har mailet utallige gange, udarbejdet eksempelvise bannere osv osv uden at få andet en de samme mails tilbage efter en måneds tid eller to, hvor de spørger om man kan lave det ene eller det andet - så nu har jeg opgivet dem.
Avatar billede e_w Nybegynder
22. januar 2006 - 19:08 #3
er da glad for at se at jeg ikke er den eneste som har oplevet det før.. :S for det er da strengt at det skal være sådan sys jeg.. :S..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
23. januar 2006 - 20:52 #4
har sendt en mail tilbage, da jeg ikke nåede sidste opgave.. vær venlig lige at svar.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. januar 2006 - 19:55 #5
jeg har ligeledes også sendt dem en mail sidste gang de søgte, men hørte aldrig fra dem
Avatar billede sponsorship Nybegynder
24. januar 2006 - 21:48 #6
OK. Det var nu også blot for at tilbyde den/de rette et job. Men i kan jo sende en besked hvis i gerne vil have et godt betalt freelance/distance job.
Avatar billede e_w Nybegynder
24. januar 2006 - 22:48 #7
uhm.. hvem vil ikke gerne have et "godt betalt freelance/distance job"... men det hjælper jo knap så meget hvis der alligvel ingen som svarer tilbage eller giver lyd fra sig.. så er det lidt svært at ehm.. gøre noget ved det..
Avatar billede sponsorship Nybegynder
25. januar 2006 - 02:35 #8
Hvad har du mulighed for at hjælpe os med ?
Avatar billede e_w Nybegynder
03. februar 2006 - 12:46 #9
det har jeg skrevet en mail om... sys jeg ikke jeg behøver at udtale mig om her, da det var jer der sendte mails til mig, ang. hjælp til noget.. ;)

e_w