Avatar billede halifax Nybegynder
27. april 2001 - 10:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Crash i Eksperten.dk

Hver gang jeg skal logge på Eksperten crash\'er IE når jeg klikker på \"Log ind\" - IE lukker ned og alle iconer i systray forsvinder undtagen ur og højttaler.
Ved genstart af IE får jeg en dialogboks \"IE scriptfejl\"
\"Der opstod en fejl i sidens script.
Linie 1
Tegn 1
Fejl Tegnet er ugyldigt
Kode 0
Vil du fortsætte med at udføre scripts på siden?  Ja/nej\"

Jeg vælger ja. Lidt senere fås samme script-dialogboks, men nu er fejl ændret til
Fejl \'pm\' er ikke defineret.
Jeg vælger igen Ja til at fortsætte.

Efter nogle få klik for enten at \"bladre\" i spørgsmål ell. klik på speficikt spørgsmål fremkommer en ny dialogboks for Eksplorer (ikke Internet Eksplorer):

\"Programmet har udført en ulovling handling og vil blive lukket  bla.bla.\"

Jeg kan kun vælge ja til at lukke og hele skidtet crasher igen. Genstart nødvendig.

Alt ovenstående sker KUN når jeg \"kører\" på Eksperten.dk og ikke på andre web-sider. Det er pi....  irriterende.

Hvad er årsagen? Og løsningen???

Avatar billede Jman Praktikant
27. april 2001 - 10:57 #1
Den har jeg også haft - jeg måtte geninstallere Explorer
Avatar billede jens_elling Nybegynder
27. april 2001 - 12:09 #2
Jeg har haft lignende fejl, i perioder har jeg 3-4 fejlmeddelser hver gang jeg åbner et spm, til andre tider er der intet.. lige nu er der kun et enkelt objekt browseren ikke kan finde..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. april 2001 - 14:21 #3
Prøv at slette alle cookies fra dit temporary internet files bibliotek, genstart explorer og prøv igen...
Avatar billede halifax Nybegynder
27. april 2001 - 23:01 #4
nanoq -> den har jeg haft prøvet en gang uden det ønskede resultat. Jeg har ikke nok indsigt i programering af div. websites, men da fejlene er af nyere dato, har jeg tænkt på om nogle ændringer på eksperten kan have indflydelse - for dårligt / stabilt design? Jeg er jo ikke alene om problmerne.
Avatar billede dognose Nybegynder
30. april 2001 - 18:45 #5
halifax--> jeg har det på samme måde...
Men så en dag skulle jeg formatere HD´eN så gjorde den ikke det mere...
-Dognose
Avatar billede admin Novice
14. maj 2001 - 13:02 #6
Hvilken JavaScript fejl får i ? Kan i vise mig fejlmeddelelsen?!
Avatar billede jens_elling Nybegynder
14. maj 2001 - 13:39 #7
jeg får 3 fejl:

1.

linie: 2
tegn: 1
fejl: Der er en syntaxfejl
kode: 0
url: http://www.eksperten.dk/spm/72551

2.

linie: 22
tegn: 3
fejl: \'ns4\' er ikke defineret
kode: 0
url: http://www.eksperten.dk/spm/72551

3.

linie: 540
tegn: 1
fejl: et objekt var ventet
kode: 0
url: http://www.eksperten.dk/spm/72551

/Jens
Avatar billede jens_elling Nybegynder
14. maj 2001 - 13:40 #8
alle tre fejl kommer hver gang jeg åbner et spm. efter de tre fejl, kan spm. læses.
Avatar billede halifax Nybegynder
14. maj 2001 - 22:09 #9
Godt at se der kommer lidt gang i dette spm. igen  -  for problemerne var dødirriterende.
Jeg skriver VAR, for hos mig er problemerne holdt op for ca. 12-13 dage siden, uden at jeg har gjort noget ved min pc eller ændret i opsætning m.m for IE. Ej heller slette cookies og Midl. Internet Filer
Senest i går oplevede jeg dog scriptfejl ved søgning i en database, men det var på en udenlandsk side.
Lader spm. stå åbent og vil rapportere her om evt. ny scriptfejl - såfremt Admin ønsker det.
Avatar billede halifax Nybegynder
03. juni 2001 - 13:45 #10
Lukker spm nu.