Avatar billede kamiga Nybegynder
21. januar 2006 - 11:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er de lovlige ?

Jeg har været ved at tænkte på at skaffe noget lidt lign http://www.habbospeak.com/

Den med at de sender direkte online til brugerne, Men kom så til at tænke på om det endelig er lovligt?

Nogle der kan svare?

Hvis det ikke er, Så nogle der har et link til hvordan man henter / sætter sådan et op ?
Avatar billede kamiga Nybegynder
24. januar 2006 - 16:40 #1
Lukker ..
Avatar billede wadstroem85 Nybegynder
26. januar 2006 - 03:02 #2
alt hvad du downloader som ikke koster penge er desværre ulovligt på den ene eller anden måde!!!... hvis du mener du laver noget ulovligt med det, så hold dig til de steder hvor man betaler for det f.eks. TDC, så har du ingen kvaler. Hold dig væk fra de udenlandske, for der kan være fusk i omløb selvom de kontantere de er lovlige!