Avatar billede bozzi Nybegynder
21. januar 2006 - 02:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dansk windows til qtek 9100

Har købt en qtek 9100, men det viser sig at den jeg købte den af har købt den i sverige, så nu står hele windovs mobile 5 på svensk. Hvordan kan jeg få windows på dansk? Jeg kan låne en dansk version af windows mobile 5 fra en ven... Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
22. januar 2006 - 10:40 #1
Man må ikke "låne" software fra andre. du må købe en licens til den så du kan få den installeret.
Avatar billede bozzi Nybegynder
22. januar 2006 - 11:28 #2
Nu er det sådan at jeg har købt licensen en gang, så ser jeg hellere ikke på det som at låne...
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
22. januar 2006 - 11:44 #3
Hvis du har dk licensen, kan det vel være ligemeget hvis disk du bruger.
Så skal du bare sætte den til din pc, og køre instalationsfilen, så burde det gå af sig selv.
Avatar billede bozzi Nybegynder
22. januar 2006 - 15:48 #4
selv om hvis den er født svensk?
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
22. januar 2006 - 16:33 #5
det er jo kun software, det er ligeglad med sproget.
Avatar billede bozzi Nybegynder
22. januar 2006 - 17:51 #6
ok tak for det jeg prøver. dette er første gang hvordan lukker jeg emnet og giver dig point?
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
22. januar 2006 - 18:34 #7
læg selv et svar, og marker dit navn og acepter
Avatar billede bozzi Nybegynder
22. januar 2006 - 19:09 #8
tak for det