Avatar billede f48340 Nybegynder
20. januar 2006 - 21:09 Der er 2 kommentarer

Maxtor usb hd

hej jeg er den glade ejer af en maxtor one touch ex. hardisk på 120 Gb . Nu da garantien er udløbet vile jeg gerne sætte en større disk i , men jeg kan ikke få den åbnet , har taget de synlige skruer ud i den ene ende , men unden held er den en der kan hjælpe ..
Avatar billede iq-n Nybegynder
21. januar 2006 - 12:05 #1
Der findes ikke noget der reperere bedere end en forhammer, og alt det der er blevet repereret med en forhammer kan ordnes med Gaffertape

Nej spøg til side, Det er lidt svært at give support over nettet. men er du sikker på at der ikke står noget i manualen om det?
Du kan også prøve at skrue skuer ud i den anden ende, så det hele kan trækkes ud? ellers er der ikke andet for at trække og skubbe og udøve "let vold"
Avatar billede mex5 Nybegynder
21. januar 2006 - 21:07 #2
Prøv at undersøge, om der sidder nogle skruer gemt under mærkater/klistermærker. Det kan der nogle gange være.