Avatar billede evildoctor Praktikant
20. januar 2006 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Bedste bredbånd for tiden?

Hejsa
Er p.t. bosiddende i det store skræmmende udland, men vender heldigvis snart tilbage til DK! c,")
Nærmere betegnet 1/3-06.

Jeg skal jo bruge noget internet når jeg kommer hjem, og jeg leder efter en 1024/512 (eller deromkring!) opkobling.
Kan selv klare installationer (naturligvis ;)

Hvilket selskab udbyder p.t. den bedste og ikke mindst billigste løsning.
Skal bo i Horsens - og ikke bag lås og slå ;)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
20. januar 2006 - 20:24 #1
Hvis du har kabeltv så ville jeg kikke på deres webspeed, det er relativt billigt og meget stabilt
Avatar billede edvardj Novice
21. januar 2006 - 11:09 #2
Hey

Jeg ville helt klart vælge cybercity, de yder en god service samt du får dit bredbånd opgraderet gratis nogle gange om året, jeg startede ud med en 2000/128 linie i år 2001 og har nu en linie der er 4500/768 (opgraderet gratis) stadigvæk til den opringelige pris fra 2001.

Jeg skiftede dengang fra TDC, og desuden jeg mener at du får ikke en bjælle  service for dine penge der, bla.a gratis opgraderinger eller det er monter svært at få fat i dem på deres support.

www.cybercity.dk
Avatar billede dyrbye Praktikant
23. januar 2006 - 13:20 #3
Jeg har kraftigt overvejet at skifte til Cybercity men får at vide at så er der kun et telefonstik der virker - nu virker alle 4.
Avatar billede edvardj Novice
23. januar 2006 - 18:26 #4
Tror du har misforstået noget måske.
Vi har 5 stik men alle telefoner og pcére skal køre igemen ET stik ( altså hovedstikket hvis man kan kalde det sådan)
derefter deles det ud på telefoner og pc´ere, du skal nemlig bruge en box
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
28. januar 2006 - 12:48 #5
Ved ikke om Cybercity laver det mere men jeg har en linie kun til mit bredbånd, så har ikke problemer med knas på tlf
Avatar billede evildoctor Praktikant
30. januar 2006 - 16:40 #6
Tak for svarene. Tror nu nok jeg egentlig får mest for pengene ved Tele2, faktisk.
Der er en 1024/128 linie til 340/måned. Alternativt 512/512 til samme pris hvis der skal mere upload-bredde!