Avatar billede ag.paven Nybegynder
20. januar 2006 - 19:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar computer til gaming og skole forbrug

Hej derude..

Jeg ville høre jeres mening om en rigtig fed bærbar som kan køre spil som World of Warcraft flydende. Jeg skal have købt en til mit skole forbrug, men vil også gerne have en til mit gaming forbrug!
Hvis du kender til en fed bærbar til rimelige penge som overholder de krav jeg har sat, stik mig et link!

Prisen skal være mellem: 9000-12000kr.

Hilsen paven
Avatar billede strych9 Praktikant
20. januar 2006 - 20:37 #1
men nu får du jo altså ikke en super game maskine som også på samme tid er let at bære rundt, har super-lang batteritid og er stille som graven.. Faktisk bliver den lidt det modsatte, så du må vælge mellem om du lægger vægt på mobilitet eller ydelse, som altid. =)
Avatar billede ag.paven Nybegynder
20. januar 2006 - 20:55 #2
er ligeglad med vægten.. :)
Avatar billede strych9 Praktikant
20. januar 2006 - 20:57 #3
k ;)
Kig efter et eller andet med feks et radeon x600 grafikkort på. HP's zd8000 serie har, men der er nok bedre tilbud derude. De koster omkring 12.000 jeps.
Avatar billede ag.paven Nybegynder
20. januar 2006 - 21:00 #4
Hvad med de der zepto bærbare computere, er de vilde ? kender mange som har købt dem men ved ikke om det er noget specielt eller noget?
Avatar billede huset Praktikant
20. januar 2006 - 22:15 #5
x600 er ikke et spillekort strych9 :D
Avatar billede ag.paven Nybegynder
20. januar 2006 - 22:27 #6
huset, har du nogle anbefalinger :)?
Avatar billede huset Praktikant
26. januar 2006 - 19:06 #7
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2006 - 08:34 #8
Har opretter mere brug for support eller kan tråden lukkes?
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 11:30 #9
fik du svar nok?
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:43 #10
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!