Avatar billede miniknudsen Nybegynder
20. januar 2006 - 15:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TV-out virker, men uden filmbillede

Hej derude :)

Jeg har lige sat mit tv-out til tv'et som jeg plejer at gøre, når jeg vil se film, men denne gang vil fjernsynes ikke vise selve videobilledet. Alt virker altså normalt lige med undtagelse af filmbilledet i Windows Media Player. Hvordan kan det være?

Mit grafikkort er:
ATI MOBILITY RADEON 9000

Tak på forhånd
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. januar 2006 - 16:03 #1
har du lavet clon af, eller extended dit skrivebord?
Avatar billede miniknudsen Nybegynder
20. januar 2006 - 16:05 #2
Når jeg forsøger at udvide skrivebordet, går den automatisk tilbage til standartindstillingen igen. Og indstillingerne omkring clon kan jeg ikke finde under avanceret
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. januar 2006 - 16:08 #3
ok jeg ville også bare lige forsikre mig at du ikke lavede en klon af din desktop. Har du ændret i din skærmopløsning siden det virkede sidst?
Avatar billede miniknudsen Nybegynder
20. januar 2006 - 16:10 #4
Jeg kan ikke huske hvilken opløsning jeg kørte i sidst, men jeg har forsøgt mig på alle opløsninger som er mulige, og de giver alle det samme resultat
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. januar 2006 - 16:12 #5
Jeg har engang oplevet problemet hos en kammerat, han har også et radeon kort, og den viste sort skærm i medieplayer med mindre begge skærme stod i samme opløsning. Underligt..

Er det dvd du prøver at se?
Avatar billede miniknudsen Nybegynder
20. januar 2006 - 16:14 #6
nej, det er ikke dvd, men samme problem er med alle video'er som jeg forsøger at se. Samme opløsning giver heller ikke noget resultat
Avatar billede c-holst Novice
20. januar 2006 - 16:17 #7
prøv allerførst at bytte om på de 2 skærme, således at dit tv bliver primær skærm

eller kig under egenskaber, installinger avanceret, fanebladet overlay...om du kan vælge  theatermode der. Tror jeg bare ikke du kan med det kort
Avatar billede miniknudsen Nybegynder
20. januar 2006 - 16:21 #8
Arh super :) Theatermode var hvad der skulle til.. nu funker sagerne!

Jeg takker! du kan lige afgive et svar, hvis du vil have dine point
Avatar billede c-holst Novice
20. januar 2006 - 21:05 #9
håber det kører for dig:-)
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:47 #10
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten