Avatar billede the_king Nybegynder
20. januar 2006 - 12:38 Der er 9 kommentarer

Hvad er Packed bitstream?

Hey!

Ville høre om der er nogle som ved hvad det vil sige at man bruger Packed bitstream i sine xvid film?
Har været ved at rippe nogle af mine dvd'er ind på computeren så de kunne kodes om og spilles på min nye dvd-afspiller som har xvid codec. Men det hakker en del, som om den springer nogle frames over. Der var en som nævnte at det evt. kunne være pga ovennævnte, men ved ikke hvad det vil sige. Så hvis en af jer kloge hoveder kender forståelsen af dette vil det være lækkert hvis i ville hjælpe mig lidt på vej.

TAK!
Avatar billede huset Praktikant
20. januar 2006 - 12:55 #1
Avatar billede huset Praktikant
20. januar 2006 - 12:57 #2
Avatar billede the_king Nybegynder
20. januar 2006 - 14:35 #3
har selvfølgelig prøvet at søge, men ville gerne have den på dansk
Avatar billede huset Praktikant
26. januar 2006 - 19:03 #4
Har du tid til at smide feedback eller afslutte tråden?
Avatar billede the_king Nybegynder
26. januar 2006 - 22:24 #5
jep
Avatar billede the_king Nybegynder
26. januar 2006 - 22:25 #6
bare læg ind med et svar så får du point
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2006 - 08:34 #7
svar
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:43 #8
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:58 #9
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?