Avatar billede 7th Praktikant
27. april 2001 - 08:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Røvslikkeri Af Første Grad

Ha, hold kæft hvor jeg grinede...
De 3 sad jo og gjorde tykt grin med BB.
Hvad havde BB egentlig forstillet sig ? At de ville sidde og pladre løs om flugten osv. Så må de sgu da være for dumme...
BB havde sikkert regnet med at de kunne drikke dem stive med både rom og cola + øl hehe ;) Men nej, hvem tog egentlig røven på hvem ???
Endnu et meget godt eksempel på hvorfor BB suckz og er umoralsk ud over alle grænser. Synd vi ikke fik noget mer at vide om de høns og deres gåture ude i haven ;)
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. april 2001 - 08:12 #1
Øhhh...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
27. april 2001 - 08:14 #2
jeg så ikke programmet i går, men jeg nyder hver gang TvDanmarks chef skal sidde og forklare hvorfor det går så dårligt med BigBrother. Det er mig meget imod at folk bruger så meget tid på noget så dumt og ligegyldigt så alle der generer bigbrother har af princip altid min sympati.
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. april 2001 - 08:42 #3
Kunne os der ikke følger med i BB få et kort referat af hvad der skete, og hvordan de gjorde grin?

/Rob
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. april 2001 - 09:26 #4
Pil, Christian og Søren var da helt til grin i går aftes. De har selv valgt at skrive under på den kontrakt, og de har selv valgt at deltage i realityshowet BigBrother.
At de så ikke kan klare presset er en anden sag. De burde have forladt huset i ro og mag, istedet for at lave en scene ud af de....
De tror jo satme at de er de største stjerner i Dk for tiden.... Sandhenden er noget andet.. De er de største klovner lige nu.

Pil mangler sku da noget foroven... mon ikke hun skulle udøve hendes hjervrideri på sig selv........

Hva kan man sige..... I valgte selv... lev med det... Og bliv nu voksne for h.......

-Anders
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. april 2001 - 09:32 #5
a-torsten> Enig, for BigBrother har hele tiden været spild af tid.

/per
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
27. april 2001 - 11:54 #6
a-torsten:> Helt enig! FUCK de er nogle tabere! Aldrig har jeg set nogen gøre sig så meget til grin på TV!
De kan ikke klare mosten, og så skrider de! Fed holdning...
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
27. april 2001 - 12:00 #7
åh nej....

ikke BB-tabere igen
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
27. april 2001 - 12:10 #8
Er det ikke lidt sørgeligt hva\' - jeg må sige at min respekt for NOGEN af parterne er meget lille.

skulle der være flugt skulle alle have været skredet - det havde været for fedt at se hvordan TvDanmark ville have håndteret det.

At der kun er 3 er et sølle oprør, men det er dog en måde at skabe en debat på. Jeg synes det er fint at de skred igen. Det er imod spillets regler, men når spillet er dårligt og det foregår som en protest er det sgu i orden.

Jeg synes det er OK fordi jeg er så ligeglad med om BB fortsetter.
Avatar billede e-koncept Nybegynder
27. april 2001 - 15:09 #9
BB er virkelig noget FUCK UP SHIT . At spærre nogen mennesker inde i et hus blir man psykisk ødelagt Men hvorfor skulle  Pil, Christian & Søren også gøre så meget de andre med DE SKU da ligeså godt skride ud af DØREN Den er vel lavet til at gå ud af ?? \"GG\"

MVH Lange
Avatar billede kartolux Nybegynder
30. april 2001 - 17:04 #10
Pil har en lækker krop. Jeg havde tippet hende som vinder. Synd det gik som det gik. Jeg har sammenlagt set ca. 18 minutter af det lorte-program :0)