Avatar billede insanity Nybegynder
18. januar 2006 - 23:42 Der er 6 kommentarer

Design søges til side.

hej jeg er igang med en side, som kaldes
www.GodtMenBrugt.dk

er der en flink sjæl der kan bygge et design ligesom www.dba.dk på højst 2-3 så skriv jeres emails ned.

der er penge i det - efter jeres pris
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2006 - 09:42 #1
Har du vurderet at bruge et CMS-system? Som for eksempel PHP-Fusion (kræver php og mysql) --> http://www.phpfusion.dk/
Avatar billede e_w Nybegynder
19. januar 2006 - 10:39 #2
jeg kan godt fikse et for dig!!

Msn: williamengbjerg@hotmail.com
mail: williamengbjerg@hotmail.com

Har du evt. mail?

mvh. e_w
Avatar billede nalu Nybegynder
19. januar 2006 - 10:41 #3
jesper_daugaard@hotmail.com - du kan se min portefølge på www.asptech.dk .. hvis det vækker interresse har jeg en masse andre referencer jeg kan vise
Avatar billede skovge Novice
19. januar 2006 - 13:12 #4
Tror du ikke du skulle se at få reserveret domænet, inden der er nogen der finder på samme gode idé og snupper det før dig.  :-)

Domænecheck
Domæne: www.godtmenbrugt.dk er ledigt
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. januar 2006 - 19:08 #5
mail mig på Rasmus(at)ultraz.dk

Jeg sku nok kunne lave et lækkert stilrent design til dit site.
Har mange års erfaring, og du kan få det til billige penge.
Avatar billede e_w Nybegynder
03. februar 2006 - 12:52 #6
er sket noget siden sidst?.. eller.. har du fundet en?.. for kan du så ikke lukke spgen hvis du har.. ;)

e_w