Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
18. januar 2006 - 20:56 Der er 1 løsning

Opret database fra flere templates?

Hej Eksperter

Jeg har lige downloaded en trial af FileMaker Pro, da vi skal til at skifte til mac platformen.

Jeg vil lave et mini-system til en lille business, hvor jeg kan se at FileMaker-folkene allerede har lavet det meste via nogle templates.
Men de snakker ikke så godt sammen virker det til?
Kan man ikke kombinere dem, eller skal man bare arbejde i forskellige databaser?

Jeg savner også lidt en god brugermanual, så man kan læse sig lidt klogere :o)

Jeg er som sagt helt ny til dette program, men det virker underligt at man ikke kan lave det hele i en database :-/

Et sidste spørgsmål: Der er to i virksomheden som gerne skulle bruge denne database - hvordan deler man?? Skal man købe Server edition for at kunne gøre dette, eller??

På forhånd tak :o)

// Morten
Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
24. september 2006 - 12:09 #1
lukker