Avatar billede jebaje Nybegynder
18. januar 2006 - 16:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.Net Framework 2.0

Fra en Windows XP US klient kan jeg se, at .Net Framework 2.0 er kommet på windows update.
Den er derimod ikke tilgængelig fra en dansk-sproget WXP. Det skyldes vel at frameworket endnu ikke er kommet i en dansk version.
Er der nogen der har erfaringer med at installere den engelske udgave af frameworket på en dansk Windows XP ?
Giver det problemer af nogen art?

Og hvis man installerer .Net framework 2.0 kan det så erstatte version 1.1? Eller kan der være applikationer, der kun kan fungere med version 1.1? og vil det give problemer at køre med begge versioner af frameworket på samme PC.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
18. januar 2006 - 16:34 #1
jeg bruger us framework på dansk xp uden problemer.

asp.net 1.0, 1.1 og 2.0 kan køre parallelt på en maskine.
Når man opretter et website bestemmer man selv om den skal køre med version 1.1 eller 2.0.
Avatar billede brynil Nybegynder
18. januar 2006 - 17:20 #2
Mig bekendt har der aldrig eksisteret et framework der ikke var på engelsk.

Jeg tror ikke det er særlig hensigtsmæssigt at udgive et kodesprog i flere sprogversioner.
Avatar billede jebaje Nybegynder
19. januar 2006 - 07:48 #3
Jeg har fået de svar jeg søgte. Tak for det.
Smid et svar, og jeg lukker spørgsmålet med point.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
19. januar 2006 - 09:42 #4
svar :)