Avatar billede pixit Nybegynder
18. januar 2006 - 12:22 Der er 7 kommentarer

FLV og placering af filer

Hej

Jeg har lavet en flv movie i flash8 og det spiller lokalt.
Når jeg lægger det op på server vil jeg gerne at min html fil som blev publiceret med swf filen skal placeres et andet sted end der hvor skin og swf og flv filerne som så ligger sammen. Så jeg har flashdir og htmldir

Mit problem er at den godt nok kan afspille filmen men skin/kontrol baren er ikke med.... Hvad skal jeg gøre
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. januar 2006 - 14:26 #1
Dine filers sti kommer altid fra der hvor htmlfilen ligger så hvis du har et bibliotek der hedder "flv" så hedder stien /flv/minfil.flv og selvom din flashfil ligger i flash/minFlash.swf.
Avatar billede pixit Nybegynder
18. januar 2006 - 19:02 #2
hmmm ja det virker bare ikke
Jeg har et flashdir hvor flv og swf ligger
så har jeg en html fil som ligger i et htmldir og i koden linker den til flashdir/flv osv. Men det virker ikke.

Lokalt hvis jeg tester og placere html uden for en rod som flv og swf ligger i så virker det heller ikke selcom jeg retter stien til filerne fra html

Som om at svf og flv har noget kode i sig som henviser til html fil i samme rod
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. januar 2006 - 21:14 #3
du har måske ikke Flash 8 ålugin i den browser
Avatar billede pixit Nybegynder
18. januar 2006 - 22:06 #4
Jo jeg har flashplayer 8
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. januar 2006 - 04:11 #5
Inde i flash skal du angive stien til "flashdir/flv.flv" også selvom flash vil brokke sig fordi din flashfil allerede ligger i "flashdir"
Avatar billede pixit Nybegynder
19. januar 2006 - 06:44 #6
Hvor angiver jeg stien til det henne

Lige en ting:
tester jeg kan jeg jo godt se filmen både loaklt og på server, men på server er skin og controller bare ikke med. Så jeg kan godt se filmen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. januar 2006 - 06:55 #7
I parameter boksen for playback komponenent. --> skin --> Allernederst custom skin url.