Avatar billede herberthumlebi Nybegynder
18. januar 2006 - 06:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alt + en-eller-anden-kode

Når jeg skal lave specialtegn på min pc, bruger jeg ALT + numerisk tastatur.

Men hvordan laver jeg det på min bærbare, som ikke har numerisk tastatur? Jeg synes ikke det hjælper at aktivere numlock.
Avatar billede kasvad Nybegynder
18. januar 2006 - 07:46 #1
Du skal muligvis bruge den Fn-tast der aktiverer det numeriske tastatur på den bærbare?!

/Kasvad
Avatar billede herberthumlebi Nybegynder
22. januar 2006 - 16:22 #2
Undskyld, jeg har været væk. Vil prøve det i aftewn. Vender tilbage. :-)
Avatar billede herberthumlebi Nybegynder
19. februar 2006 - 09:57 #3
Jeg kan desværre ikke finde ud af det. Jeg har prøvet forskellige varianter med "ALT", "FN" og NUMLK" (slået til eller fra).

Det er lidt irriterende, for jeg kan godt lide at arbejde på min bærbare, men hver gang jeg skal lave særlige karakterer in ASCII, skal jeg gå ind på min stationære...
Avatar billede herberthumlebi Nybegynder
05. marts 2006 - 07:08 #4
Er ved at rydde op. Points, kasvad?
Avatar billede kasvad Nybegynder
06. marts 2006 - 20:58 #5
Mystisk.
Hvilket mærke og model er det?
Du kan måske finde en manual på nettet.

Points?
Tjah, hvis du synes du fik et svar du kunne bruge, ellers kan du spare dem til en anden lejlighed.
Avatar billede herberthumlebi Nybegynder
06. marts 2006 - 23:46 #6
Dell Inspiron - vil kigge efter en manual. :-)