Avatar billede avarjo Nybegynder
17. januar 2006 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp idag! med foto

Hej
Er der en frisk gut her, der kan tage et par fotos af min veninde her i aften?
Vi skal bruge billederne idag! Så det skal være digitalt og så på en cd.
Vi bor i københavn, vi kan også komme til dig. For at modtage nærmere detaljer send mig en mail, så bliver vi glade. Det giver selvfølgelig sig selv, at der er mere end point at tjene HELST Idag!!!

avarjo@yahoo.dk
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 14:36 #1
Hvorfor ikke gå til en fotograf?
Avatar billede avarjo Nybegynder
17. januar 2006 - 14:39 #2
send en mail, så skal du få nærmere besked!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 14:42 #3
Er ikke fotograf, men det ville da gøre det nemt for jer.
Avatar billede jokkejensen Novice
17. januar 2006 - 15:10 #4
www.modeltypes.dk lav en konto, og skriv til fotograferne i kbh :)