Avatar billede jonas_bjerring Nybegynder
17. januar 2006 - 14:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgemaskine

Hey alle sammen har sku igen igen brug for jeres hjælp.
Når men jeg har denne hjemmeside som en kunde har lavet i frontpage, jeg har tilføjet lidt php kode til noget database adgang. Siden er lavet i frames og det ønskes så en søgefunktion der søger efter ord eller sætninger på siden, jeg har prøvet søgemaskinen Zoom, Sphider og Tsep. Men det er ligsom de ikke lige er det jeg søger. Det jeg gerne vil ha er søge felt i deres "top" frame med resultat i deres "main" frame

Der er mulighed for at bruge mysql database hvis der er nogle der har nogle ider.

siden skal køre på en Microsoft-IIS/6.0 server hos TDC
Avatar billede jonas_bjerring Nybegynder
19. januar 2006 - 10:18 #1
Ingen over hoved der kan hjælpe..?!
Avatar billede jonas_bjerring Nybegynder
11. august 2006 - 10:14 #2
Lukker