Avatar billede jes9 Nybegynder
17. januar 2006 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Hvordan får jeg backup på SBS til ikke at verify efter backup?

Jeg kan se i log-filen at "/V:yes" er sat hvordan ændre jeg dette til "/V:no" ?
Avatar billede gratis Nybegynder
17. januar 2006 - 14:26 #1
hvis det er windows backup du bruger ? så i menuen |Tools|Options|General| fjern flueben fra "Verify data after the backup completes"
Avatar billede jes9 Nybegynder
17. januar 2006 - 14:37 #2
Det er Windows backup jeg bruger men det hjælper ikke at fjerne flueben "Verify"
SBS har sat dette et andet sted!?
Avatar billede gratis Nybegynder
17. januar 2006 - 14:46 #3
ok, når du starter backup'en, så på efterfølgende skærmbilled, under knappen Advanced
er der igen en mulighed for verify, har du tjekket der også ?