Avatar billede tgsj Nybegynder
17. januar 2006 - 12:52 Der er 2 kommentarer

Fjerne tastatur på bærbar compaq presario 725 ea, hvordan ?

Hej,

Vil gerne have opgraderet til 512mb RAM, men jeg kan ikke finde ud af at fjerne tastaturet.

Såvidt jeg kan se skal jeg "ind" gennem keyboardet og ikke ind bagfra

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 13:11 #1
På de fleste bærbare jeg har rodet med skal du fjern den kappe der sidder ovenfor tastaturet.. typisk noget med at skrue nogen skruer ud på bagsiden af de beslag der holder skærmen. Når de er ude kan du lirke kappen af og få lov til at løfte tastaturet som sidder i bundkortet.

MEN umiddelbart burde der da være en klap i bunden på den som du kun få adgang til ved at fjerne nogen skruer!
Avatar billede phliplip Nybegynder
13. februar 2006 - 14:21 #2
Fandt du ud af noget?