Avatar billede burgers Nybegynder
17. januar 2006 - 12:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Redigere Dat-fil

Hvordan redigerer man en dat-fil? Findes der et gratis program på nettet der kan dette?
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 12:17 #1
.dat fil til hvad?
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 12:17 #2
http://www.editplus.com/ rigtigt god editor!
Avatar billede burgers Nybegynder
17. januar 2006 - 12:26 #3
Det er filer til et spil, som jeg ville redigere - editplus kan jeg vel ikke gøre det i?
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 13:28 #4
Hvilket spil? Er det til baner eller er det en config-fil eller hvad? Prøv lige at være lidt hjælpsom ;)
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 13:29 #5
Og hvad er det du vil opnå ved at redigere den !?

Det er sådan nogen meget essentielle informationer man kunne få brug for hvis man kunne tænke sig at hjælpe dig :P
Avatar billede burgers Nybegynder
17. januar 2006 - 15:03 #6
Aner ikke om det er config eller til baner - det er filer i et gratis fodboldmanagerspil jeg har hentet på nettet, og som jeg er godt træt af. Så jeg håbede man kunne fifle lidt med spillere, stadions etc ved at ændre i .dat filerne.
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 23:52 #7
Prøv at åbne .dat filen i notesblok.. er det fuldstændig fnidder fnadder volapyk så kan du ikke.. Og ellers, så regner du den nok ud!

Men umiddelbart så vil jeg sige at du nok ikke får meget ud af det!
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 23:52 #8
svar
Avatar billede burgers Nybegynder
20. januar 2006 - 11:01 #9
Så langt var jeg selv kommet, men eftersom det ikke er muligt at redigere i notesblok, leder jeg stadig efter lys og lygte efter et program der kan. Jeg tror ikke på at det ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede burgers Nybegynder
24. januar 2006 - 11:03 #10
lukket
Avatar billede phliplip Nybegynder
25. januar 2006 - 21:25 #11
Næste gang jeg vil have en røv og trutte i skal jeg da nok sige til!

Nå ja.. og tak for point i øvrigt !!