Avatar billede insanity Nybegynder
17. januar 2006 - 01:19 Der er 6 kommentarer

Komme godt igang med at tjene penge på websites

Hvordan kommer jeg bedst igang med at tjene gode penge på mine websites?

Jeg har aldrig nogensinde prøvet at gøre dette, så beskriv det grundigt.

På forhånd tak.
Avatar billede bredker Nybegynder
17. januar 2006 - 05:59 #1
det er ikke sådan lige til
går ud fra at du mener med at lave sider for andre

for det første skal du være MEGET dygtig , der er mange om budet
så skal du kunne vise nogle gode resultater på andre sider du har lavet
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. januar 2006 - 08:56 #2
Ellers skal du kende de mennesker du vil lave sider for. Evt finde dem, som ikke engang er rigtig klar over det er en god idé at have et website til fremvisning af sit firma, og forklare hvad man kan opnå ved at have et ordenlig website. Muligvis hvad du kan præstere
Avatar billede mortenbock Nybegynder
17. januar 2006 - 09:30 #3
For at kunne give gode råd, så er det ret vigtigt at vide hvad din baggrund er for at ville blive professionel. Er du uddannet? Hvad er dine kernekompetencer? Hvad er dine ambitioner?
Avatar billede insanity Nybegynder
17. januar 2006 - 15:28 #4
nu tænker jeg mht. til fx. det der google ads.
eller bannere eller lign.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2006 - 17:29 #5
kunne du fortælle hvilke sider det drejer sig om?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. januar 2006 - 15:27 #6
Google Adsense er nok den måde hvorpå du kan tjene flest penge, hvis du bruger lidt tid til at sætte dig ordentligt ind i tingene.

Læs mere i tråden her:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=135&num=15&pageNo=1

Den vil hjælpe dig godt på vej :)