Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
16. januar 2006 - 22:25 Der er 1 løsning

Windows media center.

Jeg har lige et par sprørgsmål ang media center.
I øjeblikket er jeg fokuseret på microsoft's version.

Men her er hvad jeg havde forstillet mig mit media center skulle kunne:

Have arkiv med mine video'er. Helst så man kan dele det over flere dreve og netværksdrev uden at se det i programmet.
eks. at have mapper med optaget episoder af friends, simpsons osv

Skal kunne vis externe (anden fil) undertekster

Skal kunne optage forholdsvis godt komprimeret

Det er lige hvad jeg kan finde på i øjeblikket kan være der kommer mere.
Bare for at oplyse det har jeg tænkt mig at samle min egen media maskine.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
17. januar 2006 - 12:06 #1
lukker.
Har fået svar på det hele. Det er ja til alle sammen.