Avatar billede andersblom Nybegynder
16. januar 2006 - 16:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ændring af netkorts hastighed

hej eksperter!

jeg startede med en tråd om hvorfor mit internet ikke kom ind til min pc (http://www.eksperten.dk/spm/679765) så blev jeg "vist videre" til vira forummet (http://www.eksperten.dk/spm/679815). Og nu er jeg så blevet vist herind, så her er jeg så :)

Jeg har fået afvide at det måske skulle hjælpe at reducere mit netkorts hastighed fra 100, og ned til 10. Men problemet er, at sådan noget kan jeg ikke finde ud af :o).

så ønsker meget gerne lidt hjælp.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2006 - 16:35 #1
Start > Netværksforbindelser > Vis netværksforbindelser (i venstre side) > højreklik på LAN-forbindelse og vælg egenskaber.

Ud for Opret forbindelse ved hjælp af: er der en konfigurer knap. den trykker du på. Klik på fanebladet avanceret og der kommer en liste frem med de forskellige opsætningsmuligheder for dit netkort. En af dem hedder Media Type. Den kan du ændre, afhængigt af di kort, til 10/100/1000 Mb med half/full duplex. Der sætter du den til 10 Mb full duplex.
Avatar billede andersblom Nybegynder
16. januar 2006 - 16:56 #2
kigger på det
Avatar billede andersblom Nybegynder
16. januar 2006 - 20:24 #3
du bedes oprette et svar dragon, nettet virker ikke. Men har fået svar på dette spørsgsmål.
Avatar billede dragonknight Juniormester
17. januar 2006 - 13:10 #4
Ping ;-)