Avatar billede flushout Nybegynder
16. januar 2006 - 15:29 Der er 1 løsning

Problem med virtualhost i firefox, virker fint i IE??

Hejsa

Jeg ved ikke helt om dette spørgsmål skal være her eller i en anden kategori, men nu er det her..

Jeg har sat nogle virtual hosts op på min lokale webserver. Det er gjort vha. følgende ændringer i filerne 'httpd.conf':

<VirtualHost *:80>
    DocumentRoot D:/webserver/htdocs
    ServerName myserver
</VirtualHost>

øg følgende i min 'hosts':

127.0.0.1    myserver

Det virker perfekt i Internet Explorer, men i firefox får jeg fejlen:

"503 Service Unavailable
Failed to resolve the name of server myserver to connect"

Er der nogen der ved hvad der går galt???

På forhånd tak!
Avatar billede flushout Nybegynder
17. januar 2006 - 09:54 #1
Problemet er løst.. jeg havde glemt at rette mine proxy indstillinger =p