Avatar billede pernilles1 Nybegynder
16. januar 2006 - 13:36 Der er 8 kommentarer

Kan ikke logge på microsoft exchange serveren

Hej.
Jeg har lige fået installeret hjemmearbejdsplads men kan nu ikke komme i forbindelse med serveren.

Jeg har gjort det før fra en extern trådløs forbindelse, så opsætningen burde være korrekt.
Jeg kan godt logge på min VPN klient og være connected der. men når jeg forsøger at komme på min mail, skriver den at serveren ikke er tilgængelig.
Når jeg prøver at åbne et  netværks drev siger den at det lokale enhedsnavn allerede er i brug og forbindelsen ikke er blevet genoprettet... Hvor ligger fejlen??

Med venlig hilsen
pernille
Avatar billede pernilles1 Nybegynder
16. januar 2006 - 17:20 #1
Er der virkelig ikke nogle der har en idé om hvor problemet ligger??????
Avatar billede pernilles1 Nybegynder
17. januar 2006 - 11:06 #2
har selv fundet ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2006 - 02:14 #3
fortæl os gerne hvad fejlen var, og afslut spørgsmålet ;)
Avatar billede pernilles1 Nybegynder
06. februar 2006 - 08:37 #4
Jeg skulle sætte WINS op,så virkede det perfekt...  hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 12:06 #5
skriv et svar selv og giv det point.
Avatar billede pernilles1 Nybegynder
06. februar 2006 - 12:19 #6
bla
Avatar billede pernilles1 Nybegynder
06. februar 2006 - 12:23 #7
Dér er jeg sq lige for langsom... kan ikke se hvor jeg kan give et svar point... synes jeg har kigget det hele igennem.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 15:29 #8
når du skriver en kommentar kan du i venstre side vælge det skal være et svar
ligesom denne besked er.
derefter kan du give det svar du skriver point.