Avatar billede flying_bryan Nybegynder
15. januar 2006 - 21:08 Der er 13 kommentarer

ATI vs Fifa06

Nogen herinde der kan fortælle mig om Fifa 06 er eller ikke er kompatibel med ATI x700 Mobility 128 mb.
Ligger inde med netop det grafikkort i min bæbar comp(centrino 1.86 / 1024 mb) og selv om jeg køre grafikkortet i max ydelse, så køre det meget slow i Fifa 06.

Jeg har installeret de patch´s der er inde fra EA og jeg har også den nyeste version af Direct X

Er der noget jeg mangler eller kan dise to produkter are ikke med hinanden?

På forhånd tak.
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 21:10 #1
Hjælper det at sætte opløsningen ned inde i spillet?
Avatar billede flying_bryan Nybegynder
15. januar 2006 - 21:11 #2
nej ikke rigtig.
Avatar billede flying_bryan Nybegynder
16. januar 2006 - 11:43 #3
Man skulle da mene så kraftigt et grafikkort skulle kunne køre det ik´?
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 12:19 #4
Uden problem.

Har du kun problemer med dette spil, eller er der også andre.?

Har du installeret windows updates og installeret chipset drivers samt en driver til grafikkortet?

Du burde oprette under den rigtige kategori. Denne kategori er til forslag til eksperten sitet!
Avatar billede boxer Nybegynder
16. januar 2006 - 12:20 #5
Jo, helt klart. Har du opdateret driveren til gf kort?
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=39

Hvad sker der hvis du sætter spillet ned i opløsning og detaljer? Kører det så bedre?
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 10:34 #6
Har opretter mere brug for support eller kan tråden lukkes?
Avatar billede flying_bryan Nybegynder
06. februar 2006 - 11:37 #7
Kan ikke finde mit grafikkort på den pågældende side?'

Det er et Radeon X700 Mobility ATI
Avatar billede flying_bryan Nybegynder
06. februar 2006 - 11:51 #8
Kan det have noget at gøre med hvor hurtig min buffer er i computeren?
Avatar billede boxer Nybegynder
06. februar 2006 - 12:23 #9
Kommentar: flying_bryan

Du skal heller ikke finde dit gf kort. Du skal finde mærket på din bærbare og klikke på linket.
Avatar billede flying_bryan Nybegynder
06. februar 2006 - 12:47 #10
Okay. Men det er en Pacard Bell og den står heller ikke på listen :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
06. februar 2006 - 12:56 #11
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:41 #12
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:56 #13
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?