Avatar billede ibib Nybegynder
15. januar 2006 - 18:26 Der er 11 kommentarer

kan ikke finde drivere til mit dvddrev gsa-4167b

jeg har netop købt en dvdbrænder fik en cd med hvor der ikke er nogen drivere med, (har prøvet at på en anden maskine)

computeren finder dvddrevet men med forkerte drivere. I enhedhåndteringen viser den et spørgsmåltegn ud for dvdèn

har prøvet alt men intet hjælper nogen gode råd
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 18:37 #1
Prøv at højreklikke på drevet og vælg fjern (fra enhedshåndtering) og genstart.

Prøv om du kan få tid til dine gamle spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=ibib&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede ibib Nybegynder
15. januar 2006 - 21:50 #2
har jeg prøvet mange gange det hjælper ikke
Avatar billede ibib Nybegynder
15. januar 2006 - 21:54 #3
Prøv om du kan få tid til dine gamle spørgsmål:

Hvad mener du ?
Har problemer nok med cdrommen
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 22:00 #4
Jeg mener at nogle af de mennesker der bruger deres tid på at hjælpe, også forventer at få noget respons. Evt point i de spørgsmål der er løst.
Det er vel rimeligt nok?
Avatar billede ibib Nybegynder
15. januar 2006 - 22:07 #5
så vidt jeg kan se så var der 2 til 3 stykker der ikke var besvaret. Nok fordi der ikke var noget svar endnu.

Det ene af dem har jeg lige givet point til  eller rette sagt prøvede på det. linket accepteret reagerede ikke
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 22:50 #6
Lidt vejledning finder du her:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Hvad dit problem angår, kan du prøve at gå herind:
http://www.lge.com/support/software_gcsc.jsp
Du skal udfylde de 3 bokse.
1. vælger du: DVD-ROM(writer)
2. vælger du det styresystem du bruger
3. vælger du at søge på: gsa-4167b
Tryk på Søg.

Så får du mulighed for at hente den nyeste firmware til dit drev. Jeg vil foreslå at du vælger den første i rækken.
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 22:52 #7
Følg instruktionerne på siden (print den evt. ud)
Avatar billede ibib Nybegynder
15. januar 2006 - 23:17 #8
Det gjorde jeg i formiddags. Men når den så skal installeres så vil den ikke fordi jeg har en windows 2003 server installeret, går kun med til xp og win2000
Avatar billede boxer Nybegynder
15. januar 2006 - 23:46 #9
Så tvivler jeg på at du kan få det til at virke.
Men du kan da prøve at kontakte LG og høre om det er muligt at installere drevet på en 2003 server.
Avatar billede boxer Nybegynder
18. januar 2006 - 15:39 #10
Har du hørt fra LG?
Avatar billede ibib Nybegynder
19. januar 2006 - 17:27 #11
har kontaktet butikken, idet jeg nu har fået det til at brænde almndelige cderere men ikke dvdskiver. så det bliver afleveret tilbage