Avatar billede tr0elz Nybegynder
15. januar 2006 - 17:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PC tænder ikke rigtigt

Hej,
normalt når jeg tænder min pc, lyser standbyknappen rødt i 1 sekund og derefter grønt.
Men idag da jeg skulle tænde for min computer, lyser standby-knappen kun rødt og forbliver rød. Den begynder at larme lidt, men der sker intet.

Hvad kan det være ?
Avatar billede huset Praktikant
15. januar 2006 - 18:03 #1
Avatar billede huset Praktikant
15. januar 2006 - 18:04 #2
Mon ikke du skulle kridte skoen og få lukket dine gamle spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=tr0elz&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Support slut fra mig indtil dette er sket.
Avatar billede huset Praktikant
15. januar 2006 - 18:04 #3
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 10:33 #4
Har opretter mere brug for support eller kan tråden lukkes?
Avatar billede tr0elz Nybegynder
05. februar 2006 - 14:01 #5
Ellers havde jeg jo lukket den.
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2006 - 19:16 #6
så forklar dog hvad du mangler!
Avatar billede tr0elz Nybegynder
05. februar 2006 - 19:47 #7
Øhh... ? - Læs mit ovenstående problem, det er jo netop forbedring af dette jeg mangler. Det burde da være klart. Jeg takker for dit link, men der var intet om mit problem.

Jeg har udskiftet strømforsyningen, men uden held.
Avatar billede tr0elz Nybegynder
05. februar 2006 - 21:07 #8
Tror jeg lukker og slukker her.
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:08 #9
det er sgu da umuligt for mig at gætte mig frem!

Jeg smide ret link, og herefter kommenterer du ikke. Hvordan skal jeg kunne tolke det.

Support slut fremover til dig