Avatar billede simborn Nybegynder
14. januar 2006 - 19:11 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Gratis MMORPG ?

Nogle der kender nogle gode gratis MMORPGs?
Gerne noget lign. Hvis der findes noget lign "Maplestory"
Ikke Browser spil (; !

// Simborn skrev sin næsten sidste besked og stopper snart på exp
Avatar billede huset Praktikant
14. januar 2006 - 19:37 #1
Action:

Cosmic Rift
Project Visitor
Pirates of the Burning Sea
SubSpace

Flight simulators:

Aces High
Fighter Ace
Free Allegiance (space combat simulation/real-time strategy)

Life setting:

Second Life
The Sims Online
There
Furcadia

Browser game:

Astro Wars (game)
Hattrick
Earth: 2025
Kings of Chaos
Ogame (free, German)
Pardus (free, open alpha)
Promisance
Solar Conflict
UNIC Battlefield (website)
Warband 1066 (website)
Warring Factions (free)
X-Kings (website) (free)
Zelderex (website) (free)
Neopets

MMOFPS:

Gorilla Paintball (website) (Free MMORPG/FPS Game)
Control Monger
Gunz
PlanetSide
Project Visitor
World War II Online

MMORTS:

Ballerium
DarkSpace
Dune Generations
Eschaton: Chain of Command (canceled before release)
Mankind
Project Visitor (formerly 10six)
Shattered Galaxy
Society ([1])
Sovereign (cancelled before release)
Trade Wars: Dark Millennium (cancelled before release)
Avatar billede huset Praktikant
15. januar 2006 - 13:04 #3
DÆO???
Avatar billede mads-3 Nybegynder
15. januar 2006 - 17:26 #4
huset det er da ikke gratis! disse 4 første links er gratis project entropia er særligt

www.runescape.com er et ganske udemærket gratis online spil! der er pk, smithing cooking mining og alle de der skills.. til gengæld er det et browser spil, men du kan bare downloade clients, hvor der tilmed er nogle calculators og sådan.

http://www.conqueronline.com/ conquer.. et stort mmorpg rimelig sjovt.

http://www.cyberwar.com/  rubies of eventide.. mange skills og classes!

http://en.darkeden.com/ darkeden.. det første online horror spil, du kan enten være vampyr eller slayer, hvor de to så kæmper mod hinanden (lidt ligesom horde og alliance i world of warcraft!)

DETTE ER NOGET SÆRLIGT BEMÆRK!!! http://www.project-entropia.com/ project entropia er et online spil hvor man kan overføre RIGTIGE PENGE til det.. 10 PE dollar (in game) svarer til 1 us dollar! det er et sjovt spil med god grafik, sådan fremtidsagtigt med laserpistoler man kan styre i 1. person og alt muligt, og så er der vildt mange skills! men spillet er selvfølgelig lavet sådan at de tjener penge
for eksempel hvis du har en økse og går ud og smadrer 5 monstre og får 5 PE (valuta)
så kommer du tilbage og reparerer din økse for 5,5 PE.. men det er fedt og meget anderledes mmorpg

det var de bedste og dem jeg lige hurtigt kunne komme i tanke om..
ellers er der flere her:
www.mmorpg.com
www.onrpg.com
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
15. januar 2006 - 20:04 #5
Kal Online er langt det bedste jeg er faldet over. Har også spillet en del entropia, men syntes det blev kedeligt
Avatar billede mads-3 Nybegynder
15. januar 2006 - 20:35 #6
ej kal online er beta og ikke godt gennemført, grafikken er super, men det er gameplay'et ikke!
et spil hvor gameplay er godt men grafikken til gengæld ikke er det ville være http://rpgwo.com/
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
18. januar 2006 - 22:17 #7
Spiller ikke så meget så er ikke så kræsen.

  Plane-shift er også en mulighed. Er selv ved at arbejde på at få det op og køre under linux, så kan endnu ikke sige hvor godt/dårligt det er.
Avatar billede mads-3 Nybegynder
18. januar 2006 - 23:59 #8
planeshift.. planeshift er en kææææmpe stor verden, med 3 slags monstre og ca 80% består af øde græsarealer..
Avatar billede mads-3 Nybegynder
28. januar 2006 - 02:12 #9
øh.. venligst bed om mere support/ accepter et svar...
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:41 #10
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!