Avatar billede samwisegamgee Novice
13. januar 2006 - 22:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Corel Draw 9 fryser under XP

Jeg har installeret Corel Draw 9 US på min computer, men når jeg åbner Photo-Paint og skal til at arbejde med programmet, så fryser det.

Jeg har tidligere haft det installeret under Win98 uden problemer, men efter jeg har skiftet computer og fået XP, så fryser den inden jeg kan komme igang med noget.

Jeg har prøvet at afinstallere det og installere det igen, men uden held.

Jeg har efterfølgende prøvet at installere Corel Print Office 2000, som jeg fik med min scanner og det virker fint, men det er jo noget begrænset i brugen i forhold til Photo-Paint.

Den Corel Draw 9 jeg har er en fuld version, som jeg fik fra Corel på en computermesse engang, så det er altså ikke fordi noget er gået galt i en update af produktet.

Hvis nogen har råd og vejledning til hvad der kan være galt, og hvad jeg kan gøre for at afhjælpe det, så vil jeg blive superglad.

På forhånd TAK :-)
Avatar billede samwisegamgee Novice
21. januar 2006 - 23:48 #1
Kan det virkelig passe, at ingen kan hjælpe mig? :-(
Avatar billede samwisegamgee Novice
05. marts 2006 - 13:31 #2
Spørgsmålet lukkes