Avatar billede xfirm Nybegynder
13. januar 2006 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spyware Problem

har et problem med en computer, som der bliver ved med at komme spyware på.
Det skal lige siges at det ikke er min egen, men en bekendt som godt kan lide at høre musik over internettet.
Når han nu vil blive ved med at høre musik, på de sider som sender spyware ting til ham, kan i så anbefale et godt program til at rense hans computer istedet for Adaware.
Adaware scanner fint og finder det meste af spywaren men når den er ved at være færdig så finder programmet en fejl og bliver nød til at lukke...

Så kan i anbefale et program som sletter det hele på en gang...helst gratis ??
Avatar billede fazli Nybegynder
13. januar 2006 - 17:50 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/755 <--- start med den og læg loggene herind..
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
29. januar 2006 - 19:51 #2
prøv at hente dette program det skulle være godt

http://www.spamfighter.com/Spywarefighter/Lang_DA/Default.asp
Avatar billede kamillevej Nybegynder
18. februar 2006 - 21:34 #3
Jeg forstod ikke rigtig det med at kopiere logfilerne
Avatar billede fazli Nybegynder
19. februar 2006 - 16:39 #4
programmerne laver en log fil over det den har skannet og slettet det var det der skulle kopireres ind.. :)