Avatar billede sexpac Nybegynder
13. januar 2006 - 14:07 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hjernevrider spørgsmåle

Hej.

Alle kender vel de skøre spørgsmåle såsom "Du må sætte 2 strjer og så ska den se sådan ud" eller "Du må flytte 3 og så ska den være sådan" Er her nogen der kender nogle hjememsider til sådanne skøre spørgsmåle med svar osv?
Avatar billede sexpac Nybegynder
13. januar 2006 - 14:18 #1
Er her virklig ingen der kender noget til det??? :(
Avatar billede sexpac Nybegynder
13. januar 2006 - 14:37 #3
Hej..: Kender du nogen med dem jeg skrev, såsom at fjerne 2 strejer eller sætte strejer på? Det er til børn i Fritdishjem :)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 14:51 #4
Det må være noget i retningen af dette:
http://www.formel.dk/den%20sjove/taendstik.htm

Jeg kan godt se at de første bliver for svære til børn :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 14:54 #5
Ellers kan jeg kun finde noget quiz gåde:
http://www.roennebech.dk/gaader/gamle_gaader.html
Avatar billede sexpac Nybegynder
13. januar 2006 - 14:54 #6
Hehe ja men den ligning kender de nok ikke endu... har bare brug for en masse af dem. Jeg står næmlig og skal til at bruge en masse tid med dem i næste uge og jeg har ledt og ledt længe men uden held... De vil meget gerne løse (prøve at løse) sådanne skøre løsninger :)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 15:02 #7
Når jeg søger efter det, finder jeg links til diverse bøger.
Prøv biblioteket.
Avatar billede sexpac Nybegynder
13. januar 2006 - 15:29 #8
Jah det må jeg næsten prøve så... Jeg fandt oz frem til bøger osv... Nu må jeg bare se om jeg når det... Lader lige forumet kør lidt endu hvis der sku være nogen der kender til disse hjemmesider...
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. januar 2006 - 19:20 #9
De her er gode og så er der også et diskussions forum hvor du kan se svar, snakke om dem osv.

http://www.ocf.berkeley.edu/~wwu/riddles/easy.shtml

Her er lidt flere men dem har jeg ikke kigget på.

http://www.cut-the-knot.org/index.shtml
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. januar 2006 - 19:21 #10
hov...de fleste er bestemt ikke til børn i fritidshjem.
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2006 - 21:28 #11
Jamen her er en fra fritidhjemmet..

Hvad er sort - blå - grøn - rød - lyselilla - hvid - pink ????
Avatar billede sexpac Nybegynder
13. januar 2006 - 22:35 #12
Hvad er sort - blå - grøn - rød - lyselilla - hvid - pink ????

Hmmm er det dem alle sammen hvis du blander dem eller hva :)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 22:44 #13
farver?
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2006 - 23:09 #14
Ja, farveblyanter*S*
Avatar billede boxer Nybegynder
13. januar 2006 - 23:22 #15
:o)
Jeg har også været i en fritidsordning - som ansat - det var der bare ikke så mange der kunne se *gg*
Avatar billede sexpac Nybegynder
15. januar 2006 - 15:05 #16
Hmmm der er vist ikke ret mange man kan finde på nettet :( Jeg må se om jeg kan nå biblioteket i morgen tideligt...
Avatar billede sexpac Nybegynder
15. januar 2006 - 15:06 #17
Takker alle for insatsen....  <<<<<<<<<<<<<  LUKKET  >>>>>>>>>>>>>
Avatar billede sivasli Nybegynder
28. januar 2006 - 11:52 #18
Http://www.ihimlen.dk - derinde kan man finde hjernevridere!!