Avatar billede emma-sofie Nybegynder
13. januar 2006 - 12:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Topbillede - meget frie rammer - bare det er flot

Hej
Jeg vil gerne have lavet et pænt logo / topbillede til min side: www.alteanatura.dk
Som I kan se, har jeg bare lavet et almindeligt Photoshop billede med lidt skygge - Men jeg vil godt have, det skal være noget mere lækkert og proffesionelt...

Der skal stå: ALTEANATURA.dk  (altså ikke med mellemrum som jeg har gjort tidligere !!)

Er der nogen der vil lave noget lækkert - også gerne med lidt grafik jeg kan smide andre steder på forsiden, som passer til topbilledet !!! - eller bagved menu'en ??

Jeg bruger det bedste til siden....

Tak allesammen og hav en rigtig god dag ;-)
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. januar 2006 - 12:15 #1
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
14. januar 2006 - 23:52 #2
Tak - Kunne man gøre det lidt mere "prof" -agtigt ??

;-)
Avatar billede helle100 Nybegynder
15. januar 2006 - 01:48 #3
http://rapidshare.de/files/11063831/AN-Banner.jpg.html
Hvis du trykker på "Free" nederst på siden, kommer mit forslag i bunden af næste side.
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
15. januar 2006 - 17:56 #4
Tak - Helt klart det pæneste indtil nu - Helle  ;-)
Flot
Avatar billede bill20 Nybegynder
16. januar 2006 - 08:05 #5
Avatar billede pagansfaery Nybegynder
16. januar 2006 - 09:58 #6
Avatar billede skovge Novice
16. januar 2006 - 10:34 #7
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
17. januar 2006 - 22:37 #8
Tak Tak allesammen... Jeg drøfter lige med familien hvilket der er flottest.
Jeg vender tilbage.
;-)
Avatar billede helle100 Nybegynder
28. januar 2006 - 10:08 #9
Var der noget i mellem der kunne bruges?
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
23. februar 2006 - 10:00 #10
Undskyld forsinkelsen, men vi har været udsat for hackerangreb på vores site....
(ret skidt)
Efter samråd med familie, har vi valgt helle100's løsning.
Værsgo - Point til dig.

Ville du ikke venligst prøve at lave lidt "småbilleder" i samme stil, der kan placeres rundt omkring på siden - hvis du forstår ??

Til alle:
Tusind tak for alle jeres forslag - det var dejligt .......
Tak ;-)
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. februar 2006 - 10:15 #11
Jamen tak for point, hvis jeg skal lave "småbilleder", hvor store skal de så ca. være? Og har i evt. billeder fra området der kan bruges til det? Hvis i har, så kan du evt. maile dem til helle100(a)gmail.com så skal jeg nok lige kigge på det.
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
08. marts 2006 - 11:13 #12
Hej Helle
Tak for dit svar.
Jeg har kun dem på hjemmesiden... desværre.

Men hvis du kan lave noget ud af dem, ville det være fint...

;-) Tak