Avatar billede perle Nybegynder
13. januar 2006 - 10:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word-formular - brevskabelon

Hvordan styrer jeg ved hjælp at tabuleringen starter med et bestemt felt (her adressefeltet) og fortsætter til det næste felt jeg selv ønsker i dokumnetet. Jeg har i brevskabelonen indsat 2 tekstfelter (1. til brug for dato,journalopl og 2. afsenderoplysninger). Jeg kan ikke starte med adressefeltet, men dokumentet vil absolut starte i det ene af de to tekstfelter uanset jeg forsøger at styre rækkefølgen ved bogmærke.
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
13. januar 2006 - 10:27 #1
Jeg prøver lige....

Hvis du har låst dokumentet, kan du vel ikke skrive andre steder end de to tekstfelter du har oprettet - håber jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt!

Jeg har selv oprettet nogle standart breve, hvor der kun kan skrives i de felter jeg har oprettet; modtager, afsender, dato, etc.... da resten er låst.
Avatar billede perle Nybegynder
13. januar 2006 - 16:57 #2
det er sådan set også meningen. Problemet er at markøren starter i slutningen af dokumentet og ikke øverst som jeg gerne vil have det
Avatar billede perle Nybegynder
18. januar 2013 - 14:07 #3
ok