Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:12 Der er 28 kommentarer

Højtalerproblem

Jeg sad og fik en pludselig lyst til at høre den herlige melodi "I got you babe" med Sonny og Cher, og fandt min gamle skive "Best of Sonny & Cher" frem. Jeg puttede den i cd-rom drevet og skruede helt op, den fik alt hvad remmer og tøj kunne holde. Jeg dansede rundt i huset og sang med af bare fryd over at høre min yndlingsmelodi igen og så sagde det pludselig KNALDEBANG! inde fra computerrummet. Jeg fór ind i bar forvildelse og opdagede til min store sorg at der stod store røgskyer ud af mine kære højtalere. De kunne ikke holde til at der blev skruet op for volumen! HVORDAN HULEN FÅR JEG DEM DOG TIL AT FUNKE IGEN! DE ER HVERKEN TIL DET ENE ELLER DET ANDET!!
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:14 #1
køb nogle nye du har brændt dem af.
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:16 #2
Det kan du da ikke bare konkludere. Jeg tror de kan fikses. De kan stadig spille, chers smukke stemme lyder bare lidt rusten nu hvor bass og diskant er gået sig en tur! Man må da kunne reparere dem, det er meget fine Denver højtalere fra El-Giganten og jeg er ikke meget for at udskifte så fin en model!
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:21 #3
jo det kan jeg faktisk godt, er udlært radiomekaniker, og har set afbrændte højttalere en hel del gange, og denver højttalre er ikke ligefrem de aller bedste *S* du kan sagtens få nye enheder, men det vil ret sikkert ikke kunne svare sig.
Avatar billede trim Praktikant
12. januar 2006 - 22:23 #4
ha ha ha Denver modellen er en sådan "brug og smid væk" model, du kan ikke købe nye stumper til dem som om det var en bil, desværre. Men se lyst på det, siden du købte dine højtalere er der sikkert kommet nyt og smart og billigt (januar udsalg) på markedet. Held og lykke
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:24 #5
ALTSÅ HØR LIGE HER! JEG SPURGTE IKKE OM DIN STILLING! JEG SPURGTE OM JEG FOR HULEN DA IKKE KUNNE KOMME TIL AT HØRE MIN SONNY OG CHER SAMLING PÅ MINE HERLIGE DENVER HØJTALERE IGEN! SÅ ER DER IKKE NOGEN DER VED HVORDAN JEG REPARERER DE HULENS HØJTALERE ELLER SKAL JEG SELV IGANG MED PANDELYGTE OG SKRUETRÆKKER???
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:25 #6
trim jo det kan man da bestemt, men det kan næppe svare sig.
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:28 #7
hanne22, LOOOL er det nu dig igen, sjovt som du laver disse underlige indlæg altid på torsdage, gad vide hvor længe der går inden du bliver deaktiveret denne gang.

Nej du kan ikke reparere dem, brænder du maden på kan du jo heller ikke reparere den vel  ?
Avatar billede trim Praktikant
12. januar 2006 - 22:28 #8
min stilling er ikke tilkendegivet her :-)
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:31 #9
Nej nu har jeg da set det med! Hvad hulen er det for et spøjst forum det her?? JEG SIDER HER MED ET RET SERIØST PROBLEM HVIS JEG SELV SKAL SIGE DET, OG SÅ SIDDER DER SÅDAN NOGLE HALVHJERNER, SOM KALDER SIG RADIOMEKANIKERE OG SNAKKER OM TORSDAGE OG JEG FÅR IKKE NOGEN VEJLEDNING TIL MIT PROBLEM. HVA HULEN ER DET FOR ET TIDSSPILDE AT SIDDE OG SVARE HELT HEN I VEJRET PÅ MIT HØJTALERSPØRGSMÅL? SKAM JER!!!!
Avatar billede trim Praktikant
12. januar 2006 - 22:32 #10
mon ikke Chers stemme skal være rusten, hun er jo ikke helt ung mere*LOOOOOOL*
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:33 #11
hanne22, måske du skulle stoppe med dit råberi, det er ikek vores skyld du har brændt dine højttalere af vel, at du så ikek kan acceptere at de ikek bare lige kan laves, er heller ikke vores skyld, at du trot du kan lave dem med pandelygte og skruetrækker er fint nok, men hvorfor så spørge om hvad der kan gøres ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2006 - 22:34 #12
LOL!
hanne22 det vil koste MERE for nye diskant og bas enheder end et nyt højttalersæt koster.

Så køb et par nye - af lidt bedre kvalitet nu du alligevel skal have pungen op....
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:35 #13
SKAL DU NU OGSÅ FORNÆRME CHER!!!!!!!!!!!!!! DEN BEDSTE KVINDELIGE SANGER NOGENSINDE! NU BEGYNDER DET AT BLIVE PERSONLIGT TRIM!!! JEG TROR JEG VIL SLÅ DIN MAIL OP PÅ DE GULE SIDER OG GÅ UD OG SLIBE MIN KØDKNIV! DU SKAL IKKE FØLE DIG FOR SIKKER I NAT! OM LIDT VED JEG HVOR DU BOR!!!!!
Avatar billede trim Praktikant
12. januar 2006 - 22:36 #14
Fedt, så er vi to der ved hvor jeg bor*S*
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:36 #15
nej nu stopper jeg. der gik jeg for langt. det må du undskylde trim. dødstrusler er måske ikke så sjovt alligevel!
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:37 #17
og der er nu klaget over denne bruger, da det er den samme som tidligere har huseret (elelr skal man sige raseret) med ligegyldige spørgsmål.
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:37 #18
det er bare mig. Gallabef.
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:38 #19
du bruger briller screem!
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:41 #20
det er godt observeret, men det har jeg nu ellers vidst i over 20 år, men tak for det blev bekræftet *G*
Avatar billede trim Praktikant
12. januar 2006 - 22:43 #21
Hvor mange sekunder mon der er til før hun er afgået ved den binære død?
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 22:44 #22
der er ihvertfald klager herfra (hvis klagen gik igennem det ved man jo ikke)
Avatar billede trim Praktikant
12. januar 2006 - 22:49 #23
man må faktisk give hende (ham) at der er humor i hendes forfatter egenskaber. Stor indlednign før vi kommer til den egentlige problemstilling, måske strejker højtalerne over at hun bombede så meget i gulvet at underboen fik kaffen i skødet lige midt i genudsendelsen af "Paris private show" :-)
Avatar billede hanne22 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:59 #24
Mange Tak trim! Nu har jeg siddet i flere år og moret mig over mine egne indlæg og siddet og moret mig endnu mere over inkarnerede E bruger hidse sig op over min useriøsitet! Ingen synes mine indlæg er bare det mindste morsomme. Det er rart at se at nogle kan se det sjove, jeg synes selv det er hylende morsomt!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
13. januar 2006 - 15:58 #25
du er ikke den eneste hanne22
se fx her: http://www.eksperten.dk/spm/547506
"i en mose" hahaha sort men sjovt ;D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
13. januar 2006 - 15:59 #26
men med dødstruslen gik du altså over gevind !
nogle folk tager det meget seriøst!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
16. januar 2006 - 21:05 #27
LOOOOL dårlig karma for den overstående kommentar ^
hahaha, det er da for latterligt!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
18. januar 2006 - 16:55 #28
og forresten...
tak for den dårlige karma... 2 gange!!!
man skal passe på hvad man siger herinde...
man bliver straffet af 10 forskellige brugere, tydelig samme person