Avatar billede the_ziro Nybegynder
12. januar 2006 - 22:11 Der er 4 kommentarer

worms 4 mayhem

Jeg skulle vel ikk være heldig, hvis der var en bruger her på siden der har haft succes med at cracke worms 4 mayhem, eller bare få det til at virke med DAEMON Tools..?

ziro
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. januar 2006 - 22:35 #1
Køb spillet, hvis du vil spille det. Alt andet er ulovligt.
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2006 - 22:57 #2
ja lig lige et svar og accepter det, og bed til en co-admin ikke kigger forbi..

Det står et eller andet sted i reglerne (logisk nok) - at det ikke er lovligt at tale om sådanne problemer..

Mvh
Avatar billede the_ziro Nybegynder
13. januar 2006 - 18:12 #3
m,
Avatar billede jokkejensen Novice
18. januar 2006 - 15:39 #4
(husk at ramme accepter)