Avatar billede cnx Nybegynder
26. april 2001 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mICQ Linux ! fejl...

Hejsa!
hmm jeg bruger Putty til at logge på en Linux computer når jeg er i skole, til at komme på ICQ (mICQ) og BitchX (IRC CHAT)
MEN idag i skolen så kunne jeg ikk logge på

mICQ mere!! den skriver:

Matt\'s ICQ clone compiled on 11:06:13 Feb  5 2000
Version 0.4.3 now with increased network stability.
This program was made without any help from Mirabilis or their consent.
No reverse engineering or decompilation of any Mirabilis code took place
to make this program.
Segmentation fault
jonas@penguin.linux:~$

Håber der er nogle der kan hjælpe mig! jeg ved sq slet ikk hvad der er galt! :(
Jeg har prøvet igen nu hvor jeg er kommet hjem!
Jeg bruger mICQ meget, men nu kan jeg jo ikke  mere :(
Håber at der er en der er frisk på at hjælpe mig!

/Jomas
Avatar billede cnx Nybegynder
26. april 2001 - 15:29 #1
/Jonas even
Avatar billede peter_m Nybegynder
27. april 2001 - 13:40 #2
En Segmentation fault tyder på at du har et problem med din eksekverbar fil. du sku nok prøve at geninstallere programet.
Avatar billede cnx Nybegynder
27. april 2001 - 19:36 #3
okay! takker! skal lige snakke med \"ROOT\" på den computer TAK!

/Jonas