Avatar billede martin7 Nybegynder
12. januar 2006 - 17:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer viser sider som var det på en mobil ?

internet viser sider som var det på en mobil ??

mange sider bliver slet ikke vist
og andre bliver vist forkert

hvordan slår jeg det fra, så jeg kommer tilbage til normalt
jeg kan ikke en gang gå ind på microsofts side og hente en ny IE

windowx xp
IE 6.0

mvh Martin
12. januar 2006 - 17:39 #1
"...som var det på en mobil ..." - hvordan skal det forståes ?
Avatar billede martin7 Nybegynder
12. januar 2006 - 17:50 #2
feks på google er alt blevet venstrejusteret og der er kommet et en ekstra søgemulighed der hedder mobilinternettet (beta), der er der for at jeg tror det har noget med det at gøre.

når jeg laver en søgning i google, sker der det her og der står det her nederst på siden

*Sider er blevet tilpasset din mobiltelefon. Flere oplysninger
og link til "flere oplysninger"
http://www.google.dk/xhtml/help?hl=da&lr=&ie=UTF-8
Avatar billede gratis Nybegynder
12. januar 2006 - 18:22 #3
|Kontrolpanel|Interntindstillinger|Programmer|--> tryk på "Nulstil webinindstillinger"
og på fanebladet "Avanceret" tryk på "Gendan Standarder" se om det hjælper.
Avatar billede martin7 Nybegynder
12. januar 2006 - 18:38 #4
hej. gratis

så er det prøvet, men hjalp desværre ikke, øv

jeg har også slettet midlertidige internet filer og cookies
har også kørt en adaware ud resultat
tak for din hjælp indtil videre
12. januar 2006 - 19:07 #5
Avatar billede martin7 Nybegynder
12. januar 2006 - 19:25 #6
hej Dr1 tak

jeg er også noget til et punkt hvor jeg tror det er det nemmeste at ins IE
tak for hjælpen, jeg prøver bare at ins den når den er hentet fra sdu.

er det strengt nødvendigt at man ændre i registrerings databasen, for det har jeg ikke prøvet før. hvis jeg bare instalere den oven i , vil det så ikke virke ?
12. januar 2006 - 20:53 #7
... så vidt jeg ved så vil den (desværre) gemme opsætninger fordi den opdager
[IsInstalled] = 1
derfor skal
[IsInstalled] = 0
så vil instalationen starte på en 'frisk' ...
Avatar billede gratis Nybegynder
12. januar 2006 - 22:04 #8
du ka hente denne reg fil og køre den, så er du fri for selv at rode i registreringsdatabasen, http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/ieinstall.reg
Avatar billede martin7 Nybegynder
12. januar 2006 - 22:40 #9
først instalere jeg uden at skrive i reg-b , så skete der det at den bare instalerede en lille smule.

så ændrede jeg værdien i reg, og instalerede, og den instalerede hele Ie.

men det hjalp ikke !

tænker lige højt :-)
når jeg laver en søgning i google, så står der som sagt , det der med mobil, og hvis jeg går ind på en side, fra min søgning, vises den helt forkert.  mens de sider fra min foretrukne, vises godt nok. kan det være en indstilling i google ? har godt nok aldrig hørt om sådan noget, men det kunne jo være ? ydermere så virker mit "ctrl + enter" heller ikke, feks: pol=politikken og så "ctrl + enter" , mens at hvis jeg skriver www.pol.dk , så virker det godt nok ?

jeg har en anden com, jeg kan sætte til, så det ikke verdens undergang, men det kunne da være meget rart om, det lige kunne fikses, istedet for en ny instalation.

tak for hjælpen begge to indtil videre

hvis i har forslag , er de stadig yderst velkomne
14. januar 2006 - 16:47 #10
Hmmm...
16. januar 2006 - 09:13 #11
Brainstorming:

"...jeg har også slettet midlertidige internet filer og cookies..." - på hvilken måde ?

Alt i denne mappe slettes -> C:\Documents and Settings\<bruger>\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\
(Normalt en skjult mappe!)
Avatar billede martin7 Nybegynder
27. januar 2006 - 12:41 #12
Har instaleret windows forfra og nu virker alt.

Læg et svar dr1 og gratis, så får i 100 point hver

martin
27. januar 2006 - 20:43 #13
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede martin7 Nybegynder
27. januar 2006 - 23:56 #14
lige et ? mere, hvordan gør man, hvis man vil dele sine point til to forskellige personer ?, da jeg ikke bruger eksperten så tit, ved jeg det faktisk ikke.
28. januar 2006 - 14:39 #15
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Nu plejer <gratis> at være 'gratis' ... derfor ikke [svar] derfra...

Du kunne have lagt [svar] selv så VI kunne have delt P ...
28. januar 2006 - 14:41 #16
Men TAKKER under alle omstændigheder...

PS:
http://www.helgec.dk/xp-install.html

"Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]":
http://forum.mib-eu.dk/forum_posts.asp?TID=44