Avatar billede misly-1 Nybegynder
12. januar 2006 - 15:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webhoteller med fri traffik

Findes der gode webhoteller hvor man kan få fri trafik...Jeg søger et betalings webhotel hvor jeg kan sende ligeså meget trafik som jeg har mulighed for uden at skulle bekymere mig om at betale en hel masse får brugt trafik ?
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2006 - 16:01 #1
Der er ingen webhoteller som udbyder 100% fri trafik.
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2006 - 16:01 #2
Men hvad type er dit site ? Bruger du da ekstremt meget trafik ?
Avatar billede misly-1 Nybegynder
12. januar 2006 - 16:08 #3
Ja der kommer til at være tæmlig meget traffik da det skal brugees til tpg gallerier og små gratis sites ..!
Avatar billede misly-1 Nybegynder
12. januar 2006 - 16:11 #4
www.internet123.nu ser ud til at kunne klare det ..!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
12. januar 2006 - 16:23 #5
webhoteller med fri trafik=ingen  ;-)

der er altid en begrænsning ...  på seriøse (og lidt dyrere) webhoteller får du normalt x GB trafik pr. måned med i prisen, og skal betale derudover...
på de billige vil du opleve at de lukker de webhotel hvis du bruger mere trafik end de kan lide (de har ofte gummiparagraffer, så du ved ik hvad du må bruge)
Avatar billede misly-1 Nybegynder
13. januar 2006 - 15:48 #6
Jeg har taget www.internet123.nu så jeg lukker dette spørsmål :)
Avatar billede misly-1 Nybegynder
13. januar 2006 - 15:48 #7
..!
Avatar billede Aliriza Nybegynder
16. januar 2006 - 19:19 #8
Der er fri trafik hos de fleste så længe du ikke sætter filer op til fri download :)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. januar 2006 - 19:22 #9
manar>  det er desværre ikke tilfældet, men sålænge man ikke bruger megen trafik, er den "fri"  :-)