Avatar billede zkyhn Nybegynder
12. januar 2006 - 12:33 Der er 3 kommentarer

d500 og d600

Er der nogen der ved om man kan lægge nye sms toner ind på telefonen ?? mp3 kan fint vælges som ringetone men ikke som sms tone
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
12. januar 2006 - 12:49 #1
Det tror jeg ikke at man kan, det er i hvert fald ikke beskrevet inde under specifikationer for mobilen/erne
http://www.samsung.com/dk/products/mobilephone/gsm/sgh_d600.asp

Der står kun det omkring ringetoner!
Avatar billede zkyhn Nybegynder
12. januar 2006 - 12:56 #2
det ved jeg man kan. bare ik hvordan man gør det, men det er noget med at konvertere mp3 filerne osv.
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
13. januar 2006 - 12:42 #3
Mig bekendt, så kan man ikke ligge nye sms-toner ind  - men jeg kan da tage fejl!