Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
12. januar 2006 - 08:18 Der er 4 kommentarer

Skift font i Flash

Jeg har en flashfil hvor jeg gerne vil ændre den font som der oprindelig blev brugt i filen. Jeg prøvede først at fjerne den oprindelig font for windows font mappe, her spurgte flash så om en substitude og så kunne jeg så vælge den nye font.
Desvære spørger Flash mig om det med en substitude hver gang jeg åbner filen. Hvordan får jeg flash til at huske at jeg fremover vil bruge en anden skrift end den oprindelige?
Avatar billede lulc Nybegynder
12. januar 2006 - 08:25 #1
Husker du at gemme? For så burde den at have husket det..
Avatar billede lulc Nybegynder
12. januar 2006 - 08:31 #2
(Det er underforstået at du HAR klikket på "don't warn me again", ikke?) For ellers er det jo bare problemet.
Avatar billede thulstrup Nybegynder
12. januar 2006 - 08:39 #3
Du skal skifte den gamle font ud med den nye i samtlige tekstfelter i din flashfil.
Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
18. januar 2006 - 22:58 #4
Jeg fandt ud af hvordan jeg gjorde det uden at ændre samtlige tekstfelter. Brugte Find & replace, det virkede.  :)