Avatar billede chult Nybegynder
12. januar 2006 - 00:21 Der er 7 kommentarer

Asus P4P800e-Deluxe netværks problem

Jeg har et meget underligt bundkort. Jeg har haft det et godt stykke tid nu, og det har virket uden problemer. Men for et par måneder siden skete der noget underligt. Mit netkort fik personlighed, af en eller anden grund så vil der bare ikke connect... Eller jo det vil det godt... Nogen gange... jeg har en terori om at det kan være jordstråler, for jeg har prøvet alt. Så jeg ville bare høre om der er nogen der kender til problemet, eller måske har en løsning(Jeg er psycho optimist i know!" Men ja, i behøver ikke komme med alle de der, har du installeret driver, har du tændt dit modem osv. Jeg har prøvet ALT jeg kan komme i tanke om. Selv flashed BIOS. ca 100 gange. Men who know's, der må være en der er klogere end mig :)
Avatar billede chult Nybegynder
12. januar 2006 - 00:23 #1
Glemte helt i farten at sige, det er et Marvel Yukon der sidder i
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 00:23 #2
defekt kabel eller defekt netkort, jordstråler får du mig ikke til at tro på det er ;)
Avatar billede chult Nybegynder
12. januar 2006 - 00:29 #3
Jeg har skiftet kabler og jeg har haft bundkortet sendt ind. Men de kunne ikke se nogen fejl. Jeg har haft geninstalleret osv osv osv osv osv.
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 00:33 #4
kunne du ikke give noget feedback i dien andre spørgsmål ? (vil da gerne vide hvad der hjalp af det man har skrevet....)
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 00:34 #5
Ikke et eneste spørgsmål har du lukket, slut emd hjælp herfra indtil du har ryddet op.
Avatar billede halifax Nybegynder
12. januar 2006 - 04:49 #6
NB

Han udsætter typisk høje point. Ikke ét eneste spm. er afsluttet endnu - det ældste fra juli 2004.

Et råd: få kikket på dine gl. uafsluttede spørgsmål. !!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2006 - 10:24 #7
chult> er enig med de andre: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=chult&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Det er ikke smart ikke at følge med i egne spørgsmål!