Avatar billede klain Nybegynder
11. januar 2006 - 20:10 Der er 4 kommentarer

Bærbar, hvilken skal jeg vælge? Alfanote?

Jeg har hårdt brug for en bærbar, og så sad jeg og surfede rundt på edbpriser og fandt denne: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=130754 , ville det være et godt køb? - Den skal bruges til spil(cs, og div. andre), alm. skole arbejde...

Jeg kender intet til mærket, derfor vil jeg gerne høre nogle erfaringer med mærket, eller nogle helt andre tilbud på en pc omkring de 8000-9000 kr.

Tak :)
Avatar billede klain Nybegynder
11. januar 2006 - 20:34 #1
Jeg skal mest bruge den til skolearbejde, men et lille spil cs skulle den også kunne klare :) !

Den må meget gerne koste under den angivne prisklasse, 6000 - 8000 max =) ...
Avatar billede jezil Nybegynder
11. januar 2006 - 21:30 #2
Bilka har i øjeblikket tilbud på en HP pavilion AMD64 3200+ ... kaqn ikke huske specifikationerne helt nøjagtigt - pris: 7999,95
Men mange bander HP pavilion væk, da cpu'en typisk en en desktop cpu og sluger batteriet.
Gå evt ind på http://www.notebookreviews.dk/ der anmeldes mange.

Jeg har købt ABook 3600TX for 10495,00 hos http://www.laptop4you.dk - den er jeg glad for.
Personligt syntes jeg du skal holde dig fra HP pavilion og andre desktopreplacements i den billige ende.
Men den kommer også an på dine behov. Hvis du gerne vil have en laptop, som du flytter fra stikkontakt til stikkontakt er der mange at vælge imellem.

Gå ind på notebookreviews.dk - forummet giver et godt udgangspunkt hvor mange lufter deres meninger om forskellige typer laptops.
:-)
Avatar billede jezil Nybegynder
11. januar 2006 - 21:34 #3
Den laptop du har kigget på edbpriser er ikke noget dumt valg... (bemærk du skal selv invistere i et OS ved siden af)
Avatar billede jezil Nybegynder
13. januar 2006 - 12:33 #4
Har også kigget på Dell's hjemmeside, den er heler ikke dårlig! 7145 for en næsten tilsvarende (kan opgraderes telefonisk)