Avatar billede jesper_h Nybegynder
11. januar 2006 - 18:27 Der er 2 kommentarer

outlook 2000 import af pst fil, tom indbakke

Jeg har på en windows 2000 med outlook 2000 inde taget en kopi af pst filen som lå i profilen som kørte som personal profil med en pop3 konti. Brugeren er så lavet om til en firma - exchange bruger hvor jeg gerne ville have de gamle emais og kontakter impoteret på. Problemet er at når jeg åbner eller importerer pst filen i outlook nu importerer den ikke min indbakke eller mine kontakt personer. hvor har de gemt sig henne? de burde da ligge i den pst fil som jeg har kopieret inde fra outlook folder under local settings. jeg kan sagtens få sendt post at se.

håber på et hurtigt svar
Avatar billede mile Juniormester
14. januar 2006 - 18:18 #1
I stedet for at importere den, så prøv i stedet at tilknytte den for at se om indhold er der, hvis det er kan du kopiere ved at markere, højreklikke og vælge "Flyt til mappe".

Funktioner
Serviceprogrammer
Tilføj
Privat mappe
find din pst
Herved får du en mappe Uden for mailbox der gerne skulle indeholde dine mails.
Avatar billede jesper_h Nybegynder
20. januar 2006 - 20:26 #2
Mile  --> har jeg prøvet tidligere uden held