Avatar billede staz Nybegynder
26. april 2001 - 13:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor langt....

Hvor langt kan et layer blive. Er der nogle regler for hvor langt det kan blive. Hvordan reagere maskinen. Og hvor langt er det længeste der er brugt på en hjemmeside.

Jeg er selv ved og lave en side og jeg har et layer der er 5743 pixels langt. Men hvor lagt forsætter det.

---- Staz ----
Avatar billede Lasse Novice
26. april 2001 - 13:56 #1
det kan blive uendeligt stort...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 14:00 #2
Hvor langt det fortsætter skal jeg ikke kunne sige, men der var fornyligt en løsning i javaScript, der behandlede en side på 4000*2000
Avatar billede sunski Nybegynder
12. maj 2001 - 18:21 #3
Der er ingen regler eller grænser for hvor frames et layer kan indeholde, jeg går ud fra det er frames og ikke pixels du snakker om. Men det kunne måske være en idé at dele din flash-movie op i flere scener, når den er så lang. Ellers kan den godt blive lidt uoverskuelig. En preloader kunne også være en ide, så folk med en langsom forbindelse ikke sidder og får grå hård af at vente :^)

Håber det kan hjælpe...
Avatar billede staz Nybegynder
13. maj 2001 - 17:27 #4
Øhhh... Jeg ved ikke helt. Jeg snakker om layers ikke frames. Det er ikke i flash. Man kan altså også lave layers i andet end i falsh.
Avatar billede sunski Nybegynder
14. maj 2001 - 03:43 #5
Ok, det er bare mig som er Flash-freak, og går ud fra det er det vi snakker om, efter som spørgsmålet vidst befinder sig under Flash ! :^)
Men hvad snakker vi så om?
Avatar billede staz Nybegynder
14. maj 2001 - 07:58 #6
Den ligger ikke under falsh. Den ligger under programmer: Homesite. Hvis det er blivet til et falsh emne så kunne jeg godt tænke mig og vide det ?. Men det er i GoLive jeg har mit layer. Det kunne lige så godt være i DW, men nu er det GoLive. Man sætter et lag ind, men hvor kan det blive, det er det.

---- Staz ----
Avatar billede sunski Nybegynder
14. maj 2001 - 08:20 #7
*LOL* Det er nok mig der var lidt rundt på gulvet. Men hvad det kan jo ske for selv den bedste. Jeg synes fandme også det var en lidt sort kommentar fra nikolajdu :^)

Jeg undskylder !
Avatar billede staz Nybegynder
14. maj 2001 - 08:31 #8
Det er i orden, men det er hvis ikke nogle egenteligt svar på spm´et så jeg lukker. Der er ikke nogle der har lagt et svar så jeg tager selv pointene.

---- Staz ----