Avatar billede niklas1 Nybegynder
11. januar 2006 - 17:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Topbanner til projekt opgave !

Heej Exp Users .

En kammerat og jeg er igang med et Afgangs Projekt 9 klasse .

Vi har et emne om Mordere og Narkotika , og vi står og mangler et topbanner til siden i str. 800x140 ,

For evt. mere inspiration kan i se siden på www.pozz.servernot.dk/skoleopgave/indexx.htm .

Det nuværende Topbanner med solsikkerne er bare noget tilfældigt ;) .

Det skal bare være billede , ingen tekst på det .

M.v.h.
Niklas !
Avatar billede miss-g Seniormester
12. januar 2006 - 00:09 #1
Kan den her bruges?
http://www.nicolin.dk/div/drugs.htm

Den siger vist det hele *S*
Avatar billede niklas1 Nybegynder
12. januar 2006 - 17:19 #2
Ikke lige noget i min stil , syntes ikke rigtig det passer ind på siden . Det må gerne være noget lysere stil , da designet vil blive for mørkt :S
Avatar billede miss-g Seniormester
12. januar 2006 - 23:23 #3
Er det kun ´farven´ den er gal med - skal der være andre motiver/billeder på, hvilke farver eller blot lysere??
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. januar 2006 - 08:20 #4
Avatar billede niklas1 Nybegynder
13. januar 2006 - 16:13 #5
Hmm.. Det er det hele, jeg kan ikke rigtig bruge det . farverne er for kedelige , billederne er fine nok i begge forslag . men skal have noget med noget mere action eller hvordan man nu lige skal forklare det .

Det skal være noget hvor besøgende virkelig får øjenen op !
Avatar billede helle100 Nybegynder
15. januar 2006 - 13:59 #6
Et bud: http://rapidshare.de/files/11087867/NM-banner.gif.html
Tryk på "Free" i bunden, så kommer det nederst på næste side.

En evt. tekst kan skrives når kuglen flyver forbi.
Avatar billede pagansfaery Nybegynder
15. januar 2006 - 16:26 #7
Avatar billede niklas1 Nybegynder
16. januar 2006 - 17:01 #8
Hmm.. Fede nok forslag , men ja ? .

Det lidt fuckt med det "animation" !
Avatar billede niklas1 Nybegynder
27. februar 2006 - 16:12 #9
..